
Lancia Beta HPE Volumex

Lancia Beta HPE Volumex
Pred 3 leti sem štartal z prvim mojim projektom Lancie Bete Spyder in sem se verjetno zastrupil, oziroma sem ratal malo odvisen od RJE - starih avtov in starih bab
. Včeraj sem šel iskat Lancio Beto HPE Volumex, mojo novo pridobitev kakšnih 100 km naprej od Firenc in jo pripeljal v Slovenijo. Počasi bo šla v obnovo, tako da se vrne v stanje kakršna je bila pred 33 leti.. Letnik Lancie je 1983. Ta model so delali samo med letom 1983-1984 in izdelanih je bilo 2370. Pod pokrovom se nahaja 1995 ccm motor, Weber 36 DCA carburetter in Volumex kompresor 1.4 bar. Tako da proizvede 135 Lipicancev. Navora naj bi bilo 206 Nm/3000 obratov. Avto je bil vsa ta leta v suhem prostoru, tako da samo podvozje malo rjast - ga pa je ujela toča in zadnje leto ali dve je bil zunaj kar se pozna tudi na karoseriji. Notranjost pa žal ni tako ohranjena tako da bo tam več dela.

Last edited by TOMZY on 27 Nov 2016, 23:41, edited 1 time in total.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Lancia Beta HPE Volumex
oblika pa je posebna, kot pri beti spyder ! Če bo podobno zgledal avto kot spyder na koncu, čestitke že vnaprej.

Re: Lancia Beta HPE Volumex
croma_man wrote:oblika pa je posebna, kot pri beti spyder ! Če bo podobno zgledal avto kot spyder na koncu, čestitke že vnaprej.
Hvala


Re: Lancia Beta HPE Volumex
Nisem uspel naložit še par fotk.

Re: Lancia Beta HPE Volumex
tako lepo se je bralo; 2-literski motor, weber, kompresor na 1.4 bara.. sem že ugibal, da bo kak konj nad 200 in evo šamar 135 njih
Zanimiv avto in motorizacija, pa še dobro zgleda ohranjen. Tiste jame od toče bi se dalo verjetno večino popravit brez kitanja.
Srečno s projektom!

Zanimiv avto in motorizacija, pa še dobro zgleda ohranjen. Tiste jame od toče bi se dalo verjetno večino popravit brez kitanja.
Srečno s projektom!


Re: Lancia Beta HPE Volumex
zanimiv avto, se nikol videl
uspesno s projektom ..
tole z 1.4 bar ? torej 0.4 nadtlaka ane ?

tole z 1.4 bar ? torej 0.4 nadtlaka ane ?

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Beta HPE Volumex
Spodaj pa tipična Lancia iz tistega obdobja.
Zgleda dobro
To boš sam rihtal ?
Zgleda dobro

To boš sam rihtal ?
Last edited by grega983 on 28 Nov 2016, 09:58, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Beta HPE Volumex
Zanimivo, sam tudi prvič vidim ta model Lancie, ima pa definitivno potencial, tako da bom z veseljem spremljal.

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Lancia Beta HPE Volumex
Ja mene je tudi malo na rit vrglo, kje se je zgubilo teh 100 konjevJežek wrote:tako lepo se je bralo; 2-literski motor, weber, kompresor na 1.4 bara.. sem že ugibal, da bo kak konj nad 200 in evo šamar 135 njih![]()
Zanimiv avto in motorizacija, pa še dobro zgleda ohranjen. Tiste jame od toče bi se dalo verjetno večino popravit brez kitanja.
Srečno s projektom!

Ma z enim primernim friziranjem bi ziher prišel na okoli 200

Pomoje jazegler wrote:zanimiv avto, se nikol videluspesno s projektom ..
tole z 1.4 bar ? torej 0.4 nadtlaka ane ?


Drugače zelo zanimiv in lušen avto



Re: Lancia Beta HPE Volumex
http://www.lanciabetaworld.com/lancia-v ... ngine.html
Ja 1,4 bar-a je - 0,4 nadtlaka.
So pa že takrat delali na Lancii S4 v kombinaciji z turbino in z vsemi predelavami sledeče:
Mestna verzija:
petrol (gasoline) engine with displacement: 1759 cm3 / 106.9 cui, advertised power: 185 kW / 248 hp / 252 PS ( DIN ), torque: 291 Nm / 215 lb-ft
accelerations: 0- 60 mph 5.7 s, 0- 100 km/h 6 s
Rally verzija:
Lancia Delta S4 Rally, of 1985, version for Europe racing/rallye
petrol (gasoline) engine with displacement: 1759 cm3 / 106.9 cui, advertised power: 294 kW / 394 hp / 400 PS ( DIN ), torque: 392 Nm / 289 lb-ft
accelerations: 0- 60 mph 3.2 s; 0- 100 km/h 3.3 s
Ja 1,4 bar-a je - 0,4 nadtlaka.
So pa že takrat delali na Lancii S4 v kombinaciji z turbino in z vsemi predelavami sledeče:
Mestna verzija:
petrol (gasoline) engine with displacement: 1759 cm3 / 106.9 cui, advertised power: 185 kW / 248 hp / 252 PS ( DIN ), torque: 291 Nm / 215 lb-ft
accelerations: 0- 60 mph 5.7 s, 0- 100 km/h 6 s
Rally verzija:
Lancia Delta S4 Rally, of 1985, version for Europe racing/rallye
petrol (gasoline) engine with displacement: 1759 cm3 / 106.9 cui, advertised power: 294 kW / 394 hp / 400 PS ( DIN ), torque: 392 Nm / 289 lb-ft
accelerations: 0- 60 mph 3.2 s; 0- 100 km/h 3.3 s
