
Ko pa ti enkrat zamenjaš bate/ojnice spremeniš polovico rotirajoče mase - da bo zadeva spet v ravnovesju bi pa moral še drugi del te rotirajoče mase - torej protiuteži. Štekaš? Se to dela kje v SLO ali pa je preveč "advanced"?

Popravljaj tudi druge ki pišejo v fukcking žabarščini in prosim ne teži samo meni !!!L4UK0 wrote:@papi: piše se vZtrajnik!
Sma ???eugene wrote:Kaj ni to dvojina?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, ampak iz tovarne pridejo z (kalibriranimi) protiutežmi. L6 gred je sama po sebi vedno zbalansirana (zaradi razporeditve ležajev od ojnic), ima pa vseeno protiuteži, ki (po mojih informacijah) skrbijo, da je tudi vsak posamezen "odsek" glavne gredi v ravnovesju in ne povzroča prevelike sile na ležaje glavne gredi.eugene wrote:Mašine z simetrično gredjo( I4, I6, flat crank v8, boxerji) ne rabijo tega ( obtežit crankpin) . I3, I5, V8, V6 pa rabijo ti bobweight, ki predstavlja del teže ojnice in bata pri balansiranju. Kar moreš ti edino pazit da so bati in ojnice ( big end in smal end) "isto" težki kar nardiš sam ali pa daš komu. Dvomim da avtoobnova to dela.