BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by Tine » 21 Jun 2012, 13:42

Dva kolega sta to montirala v Golf1, vredu zadeva. Faltach je zakon, je pa dejstvo da se z njim zaveses dolocenemu stilu - 'motorsport' look ti recimo takoj odpade; pot nazaj se ti pa ne splaca.

Ce v tvoji viziji koncanega avta sede faltdach, ti nebo zal ce ga bos vgradil. Vsekakor bolj oldskul platnen kot steklen!

Aja, twingov faltdach ima taki relativno neestetski plasticen rocaj za odpirat zadevo. Ma sej si majster, bos porihtal to ane? :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 21 Jun 2012, 13:51

tist ročaj je vesoljski :lol:

kot rečeno, se še odločam, ker poti nazaj več ni, oz. je rahlo draga :lol: :lol:
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by papi » 21 Jun 2012, 15:06

prosim, DONT DO THIS!!!!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 22 Jun 2012, 08:17

še kr se nisem odločil :lol:
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by TomLooway » 25 Jun 2012, 16:12

croma_man wrote:še kr se nisem odločil :lol:

če nisi odločen pusti stat, ki to je kot si/so/smo rekli ko enkrat vžgeš fleksarco je konc.

še vedno lahko kasneje to režeš.

LP
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 25 Jun 2012, 19:31

mnja, more še neki ostat za naslednjo sezono, v primeru prodaje bo tud jeba...tko da ostane hardtop :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 25 Jun 2012, 19:37

radio še vedno dela, avto pa tudi :)

dobil je nov okvir (ponovno) za tablico, tokrat od golfa R32 (nemoreš verjet ka vse nemci nardijo za denar). Šlo se mi je zaradi upogljivosti in pa zelo slim oblike.

Image

šel je pa tudi na roglo (ovinki mu dišijo)
Image
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by TomLooway » 25 Jun 2012, 19:42

croma_man wrote:mnja, more še neki ostat za naslednjo sezono, v primeru prodaje bo tud jeba...tko da ostane hardtop :)
Image
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by L4UK0 » 25 Jun 2012, 20:28

Hardtop - thumbs up! Zakajgašenisiprizemljil! :P
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Post by croma_man » 25 Jun 2012, 20:32

čakam na swap, da vidim kolk bo dol padu zarad težjega motorja.

Se je naštudiralo 3-4 cm fore pri višini motorja, sem upošteval tvoj nasvet pa smo se poglobili v situacijo, nosilci motorja se dajo gladko podložit (šlo bi še več ampak je potem že problem tunel za menjalnik).
Post Reply