BMW E30 325i Touring

User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E30 325i Touring

Post by nicjasno » 20 Oct 2016, 21:08

malinuc wrote:
nicjasno wrote:Ne bom se ukvarjal s tem. Gremo dalje. Zdaj iscem skupaj dele za motor (jermenice in karter).

Zegler: na bloku sta se odlomla drzala za alternator in servo pumpo. Ti znas to zavarit?
Včasih ko pride do takšnega karambola v jermenico na glavni gredi se zgodi tudi da se glavna gred zvije, če bo že kaj narazen bi blo mogoče dobro dat pregledat. Samo predlog, nočem nič strašit.
Mja... tega se osebno tudi bojim, ampak ce je kaj zvito je pomoje vidno od odzunaj, ker so pomoje jermenice absorbirale vecino udarca. Sklepam, da ce se motor vrti, ko ga z racno obracas, se ne pomeni da je vse ok?
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E30 325i Touring

Post by pero27 » 20 Oct 2016, 21:35

Ne, ne pomeni, ker je lahko minimalno zvita in ti zažge glavne ležaje ob straneh ker niso enakomerno obremenjeni.
Itak boš motor razstavljal; vzemi gred ven pa nesi nekomu z stružnico in ti bo z urco zmeril - to lahko nardi praktično vsak ki ma stružnico - lahko ti tud jst če se ti da do mene vozit. ;)
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E30 325i Touring

Post by Fleko » 20 Oct 2016, 23:00

Cene je pa povita glavna se pa stroukerja naredi.
Glavno gred mam jaz :-)
Get low, no matter how
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E30 325i Touring

Post by nicjasno » 21 Oct 2016, 00:14

Ok... ce ze grem gred ven jemat, je potem verjetno najboljse se, da menjam tesnila na obeh koncih in da dam gor lazji vztrajnik.

Aja... pa ce se ze to gremo, je mogoce najboljse dat kr nov blok z nezlomljenimi usesi za alternator in servo pumpo.
Fleko wrote:Cene je pa povita glavna se pa stroukerja naredi
Samo potem je treba cel motor na novo naredit, pa se drugo odmicno dat. Pa najbrz tudi druge bate. Pa racunalnik preprogramirat...
Last edited by nicjasno on 21 Oct 2016, 00:26, edited 1 time in total.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E30 325i Touring

Post by pero27 » 21 Oct 2016, 00:37

jah no... do kjer hočeš it
ampak za gred ven vzet lahko samo karter snameš pa ojnice odšraufaš in pustiš vse drugo vključno z bati not (pa karter boš itak odšraufal ker je razbit)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E30 325i Touring

Post by zegler » 21 Oct 2016, 07:05

Dost stvari zraven potegne taki pripetljaj :oops: bemtis...

jaz bi na tvojem mestu lepo pooooocasi se lotil in bi nardil touringa version 2.0. Vse bi lepo upgrejdal in bi pol mel toliko vec uzitka v voznji. Saj ves konjicev in gripa ni nikoli dovol..
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E30 325i Touring

Post by nicjasno » 21 Oct 2016, 08:34

zegler wrote:Dost stvari zraven potegne taki pripetljaj :oops: bemtis...

jaz bi na tvojem mestu lepo pooooocasi se lotil in bi nardil touringa version 2.0. Vse bi lepo upgrejdal in bi pol mel toliko vec uzitka v voznji. Saj ves konjicev in gripa ni nikoli dovol..
Brzino dolocajo le in samo finance, ki jih pa ni na pretek. 2017 avta verjetno se ne bo na cesti.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E30 325i Touring

Post by eugene » 21 Oct 2016, 09:31

Ali pa daš jermenico dol in urco na blok in vidiš če opleta kjer je jermenica.
Let's go Brandon!
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E30 325i Touring

Post by nicjasno » 21 Oct 2016, 09:34

eugene wrote:Ali pa daš jermenico dol in urco na blok in vidiš če opleta kjer je jermenica.
To bom najbrz kot prvo naredil. Ce tu malo opleta potem ni dvoma da mora druga gred not.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E30 325i Touring

Post by kmetek » 21 Oct 2016, 10:18

Sem glih mislu isto predlagat. Bolj kot zvita gred zna bit daje poskodovan aksialni lezaj ce je tako obrnjen da nosi silo v tej smeri? Kot so reklu, ce gre karter dol, daj se gred pregledat, te nic ne kosta. Ene jermenice mam ce ti koristijo?
Post Reply