Mercedes W124 200D 1988

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Se kr dobro drži z rjo, mal je bil že popravljan spodaj, ampak ne veliko. Zdaj se pa ponekod kaže malo površinske, ki je za sanirat - na podvozju, drugje ne.

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Eno nenavadno težavo sem včeraj zaznal:
ko sem avto kupil, cigaretni vžigalnik ni delal, nekdo je v preteklosti enostavno precvikal kable. In pred odhodom v Nemčijo sem ga znova zvezal (nisem našel original žice). Priklopu sem ga na prvi kabl, ki gre do radia in ima štrom na kontakt. No zdej sem pa ugotovil, po tednih jebanja, da je začuda štrom noter samo če daš kontakt in luči NISO vžgane. Takoj ko vklopiš pozicijske se izklopi.
A ma kdo kakšno idejo čemu v osnovi služi taka napeljava?
ko sem avto kupil, cigaretni vžigalnik ni delal, nekdo je v preteklosti enostavno precvikal kable. In pred odhodom v Nemčijo sem ga znova zvezal (nisem našel original žice). Priklopu sem ga na prvi kabl, ki gre do radia in ima štrom na kontakt. No zdej sem pa ugotovil, po tednih jebanja, da je začuda štrom noter samo če daš kontakt in luči NISO vžgane. Takoj ko vklopiš pozicijske se izklopi.
A ma kdo kakšno idejo čemu v osnovi služi taka napeljava?

- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: Mercedes W124 200D 1988
Verjetno je bil kabel zato precvikan. Najbrž je nekje globoko v armaturki ena slaba masa al pa kej podobnega.zaverho wrote:Eno nenavadno težavo sem včeraj zaznal:
ko sem avto kupil, cigaretni vžigalnik ni delal, nekdo je v preteklosti enostavno precvikal kable. In pred odhodom v Nemčijo sem ga znova zvezal (nisem našel original žice). Priklopu sem ga na prvi kabl, ki gre do radia in ima štrom na kontakt. No zdej sem pa ugotovil, po tednih jebanja, da je začuda štrom noter samo če daš kontakt in luči NISO vžgane. Takoj ko vklopiš pozicijske se izklopi.
A ma kdo kakšno idejo čemu v osnovi služi taka napeljava?

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Ne, kabel je bil precvikan, ker se je vžigalnik pokvaru in se zaskoču not - ergo pregreval.
Ta kabel z nenavadno vezavo je pa vezan na radio.
Ta kabel z nenavadno vezavo je pa vezan na radio.

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Kaj pa ce je to una "osvetlitev" fora. Da, ko je dan (so glavne luci ugasnjene) radio sveti močneje. Ko je tema (torej ko vzges glavne luci) pa jakost osvetlitve radia pade na nizji nivo (ker je dovolj temno in lahko le brli da lahko preberes)?
Sam razmislam...
Sam razmislam...

- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: Mercedes W124 200D 1988
Dimmer se rečete temuAnzee wrote:Kaj pa ce je to una "osvetlitev" fora. Da, ko je dan (so glavne luci ugasnjene) radio sveti močneje. Ko je tema (torej ko vzges glavne luci) pa jakost osvetlitve radia pade na nizji nivo (ker je dovolj temno in lahko le brli da lahko preberes)?
Sam razmislam...


Re: Mercedes W124 200D 1988
To ima w124 v števcu mehansko rešeno z potenciometrom in ne vpliva na osvetlitev preostale armaturke (razen števcev). Tako da to pomojem ni vzrok 


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Ja js tud mislim, da niso mel te fore, vsaj ni očitna pri radiju. Pri ostali armaturki je tko kot je napisal rene.

Re: Mercedes W124 200D 1988
tud ce z uporom rihtas osvetljitev armaturke rabis kabel za (dimmer), pac ta kabel je napeljan na potenciometer in potem preko njega na zarnice razsvetljave armaturke (tak ma tud moja befla).
najboljse da vzames kabel (ce ne najdes original) pac iz radia ki ima zmeraj napetost (ne pa samo ko je kontakt) pa ne bos mel tezav.
najboljse da vzames kabel (ce ne najdes original) pac iz radia ki ima zmeraj napetost (ne pa samo ko je kontakt) pa ne bos mel tezav.

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Tega štroma se še nisem lotu, ker trenutno ne rabim štekerja, pa sem len.
Mi je pa zdej že kaka dva mesca neki vedno močneje ropotalo na podvozju. Najprej sem mislu, da je zavorna čeljust, ki je mela luft, pol sem porihtu zavore, pa je šlo naprej. No v glavnem neki časa sem ugotavljal kaj je, na sumu sem mel boga in pol, na koncu se je pa izkazalo, da so nosilci amortizerja šli v k.

Še dobr, da ni vse skupi ven padl
No, zdej se pelje kot nov

Mi je pa zdej že kaka dva mesca neki vedno močneje ropotalo na podvozju. Najprej sem mislu, da je zavorna čeljust, ki je mela luft, pol sem porihtu zavore, pa je šlo naprej. No v glavnem neki časa sem ugotavljal kaj je, na sumu sem mel boga in pol, na koncu se je pa izkazalo, da so nosilci amortizerja šli v k.

Še dobr, da ni vse skupi ven padl

No, zdej se pelje kot nov

