

jaz pac grem bolj v 'chip shit - ratttt' style tunig pa stock look. Ce pa se pol vredu pela je pa tak

eugene wrote:to je mehanski frtajler z centrifugalnim in vakumskim regulatorjem ter induktivnim pickupom. Se pravi kerivuljo štela mehansko za drivat cinšpulo pa rabiš nek drajver. Se pravi ja to dela načeloma brez neke elektronike ki bi uravnavala vžig. imaš le neko škatlico kjer je driver( močnostna stopnja ) za vžigat cišpulo. Podobno imajo golfi 1 GTI le da je tam pikup hall senzor. Temu sistemu se pravi TSZ-i (Transistor Spolen zundung) in je bomba. Zelo zanesljiv in enostaven ker imaš praktično še vse mehansko. To je tam v začetku 90 imelo še poln kurac avtov (vem za alfo33, vw T3, itd)tako da en drajver ti ne bo verjetno problem nekje staknit.
Vezava pa je enostavna:
tu imaš celo temo na nekem nemškem BMW forumu. Kaj piše ne vem.
http://forum.bmw-02-club.de/board_entry ... category=0
Edino nisem prepričan če sta ista za hall efect ali induktivni senzor. Prebral sem da ja ampak po tem ds ka ni in je 0 227 100 123 za induktivni in 0 227 100 124 za hall http://www.pim-engineering.com/tiedosto ... odules.pdf
Tu je še razlaga na MS strani:
http://www.megamanual.com/ms2/Bosch_124.htm
Zdej za te modele teh drajverjev so spet neke razlike glede kontrole dwella eni nimajo ( 124, 123) eni pa kao je (137, 139). Jaz na golfu imam mislim da te brez kontrole oriiginal pa zadeva dela bp. ( bom pogledal) moreš pa pazit tudi kako cinšpulo imaš ker mora bit za tranzistorski vžig- različna upornost primaria.