Vse o frgazarjih in še več

Re: Vse o frgazarjih in še več
Zdaj zaenkrat sem nasel gospoda Gregorja z Mbja kateri se spozna na minije v nulo tako da ce bo utegnil bomo uredili drugace pa bomo probali se koga najti..

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
K je bla glih ena debata spet o Mikunijih na Kolpi in v Ljubljani.
Sem ravno nekaj zanimivega našel...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]
Sem ravno nekaj zanimivega našel...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Vse o frgazarjih in še več
jaz sem kakšen slab mesec nazaj šraufal eno 90 konjsko hondo marine (izvenkrmni) 4 cilindre, 1600 kubikov ...zadeva ima 4 enojne Keihin fergazerje ..čista klasika na plovec,brez membran ..po moje bi se tisto dalo fino ponucat na kakšnem avtu
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Vse o frgazarjih in še več
Boljše skoraj ne gre









..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Vse o frgazarjih in še več
TO! weber IDA že obstajajo in tudi zgledajo super. Edino ni mil najbolj jasno kako se priklopi rail na injektorje. Vidi se nekaj v pokrovu samo mi ni jasno kako ga natakejo ker so pod kotom. Ali je cela komora pod tlakom benza. Samo potem kaj drži injektorje pa puščalo bi vse povsod.
Let's go Brandon!

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Ja sej če je cela komora pod tlakom, potem ta tlak tud injektorje pritisne ob oring in ne pušča. Pri avtih ko maš rail ti injektor rine ven iz raila, zato mora bit prišraufan, tukaj ti ga rine pa v "rail".
Edino en nepovratni ventil mora bit tam v pokrovu da ostane tlak tudi ko ugasneš avto.
Edino en nepovratni ventil mora bit tam v pokrovu da ostane tlak tudi ko ugasneš avto.

Re: Vse o frgazarjih in še več
To so samo prototipne slike. Ko bo zadeva špilala nebo nobene komore pod tlakom ampak tko kot mora bit 

Alpinas were always posh hot rods!

Re: Vse o frgazarjih in še več
Pero.Nepovratni ventil imaš drugače v pumpi. Se pa ne strinjam da bi bil tlak dovolj, da sigurno obdrži injektorje notri. Pa problem z tesnenjem na kablih. Sicer rešljiv z dodatnim konektorjem ampak vseeno. Pa tesnenje na osovinah....Ne. Nekako drugače mora met rešeno. Direkt na pokrovu.
Let's go Brandon!

Re: Vse o frgazarjih in še več
sori a jaz kaj ne vidim ? a ni to obicni ajnspritz ki je pac po izgledu kao - KAO dupli fergi ? mislim ce je to to kaj vidim
. SAMO FEJKANJE zdaj se v svetu fergijev hahahahahha
bljaaaaak



- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
to je odrešitev za vse fergusonarje...
i'm so oldschool beee beee, pod armaturko pa standalone pa tole na motorju

i'm so oldschool beee beee, pod armaturko pa standalone pa tole na motorju



