Hvala, ampak spojler je že nekaj časa gor in vsaj meni lepo zgleda.Tine46 wrote:Pozdravljen!
Tale auto mi je zelo zelo ušečpravi jdm, ki jih je prinas zelo malo.
Glede spoilerja če si pripravljen odšteti nekaj več sem dobil enega tukaj ( http://m.ebay.com/itm/JDM-front-lip-spo ... nav=SEARCH )
ki bi pomojem zelo dobro sedel gor![]()
Samo moje mnenje..rad pomagam
Toyota Corolla 1200, 1972

Re: Toyota Corolla 1200, 1972

Re: Toyota Corolla 1200, 1972
V službi imamo veliko dela, tako da Toyotadesu počiva, mi je pa vsaj uspelo privlečt motor v garažo.

Stock adapter za števec tlaka in temperature olja

Blok ma zapikane bate
Nisem ga še odprl, tako da upam da nič ne manjka.

Glava je v redu, samo je vse nametano v škatli.

Pokrov ventilov

Motor gre seveda v obnovo, generalka, nižanje glave, itd...
Prtljažna vrata z redkim SR emblemom. Gor pride original spojler.


Tukaj je pa razlog zakaj so vse pedenane karjole poširjene

Nevem, mogoče bi šla guma širine 175 notri (zdaj je 155), ampak je problem dobiti feltne ker imajo razmak vijakov 114.3 in podobnega so imele samo stare Mazde. Bo treba z japana naročit cipele

Stock adapter za števec tlaka in temperature olja


Blok ma zapikane bate


Glava je v redu, samo je vse nametano v škatli.

Pokrov ventilov


Motor gre seveda v obnovo, generalka, nižanje glave, itd...
Prtljažna vrata z redkim SR emblemom. Gor pride original spojler.


Tukaj je pa razlog zakaj so vse pedenane karjole poširjene


Nevem, mogoče bi šla guma širine 175 notri (zdaj je 155), ampak je problem dobiti feltne ker imajo razmak vijakov 114.3 in podobnega so imele samo stare Mazde. Bo treba z japana naročit cipele


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Toyota Corolla 1200, 1972
Jaz bom imel ene 6x14 feltne z nizkim etjem pocasi za odpis...seveda 4x114.3 


Re: Toyota Corolla 1200, 1972
Se priporočamL4UK0 wrote:Jaz bom imel ene 6x14 feltne z nizkim etjem pocasi za odpis...seveda 4x114.3

Kakšne pa so


-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Toyota Corolla 1200, 1972
Feltne so taksnele: http://oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=12&t=1451Славянин wrote: Kakšne pa soA bi pasale na ta avto?
Pomoje bi pasale, samo s pravo dimenzijo gume (nizjo kot na teh ki so na linku)...

Re: Toyota Corolla 1200, 1972
No, ko bojo se čujemo prek ZS 


Re: Toyota Corolla 1200, 1972
Začel sem razdirat 2. motor, v planu je zaenkrat samo ugotovitev stanja, potem pa če bo vse v redu še nižanje glave, portanje, sidedraft frgazer (ali pa celo 2
) in nasploh generalka.


















O zgodovini tega motorja ne vem nič drugega kot da je stal več kot 20 let brez glave, tako da je svinjarija prišla noter, ni pa zaribal
. Sami ležaji so zelo lepo enakomerno obrabljeni, valje bo pa treba na novo zvrtat na 77 mm za bate od Daihatsuja Charade (sedaj je 76 mm). Kar me skrbi je odmična ampak to ni tak problem.


O zgodovini tega motorja ne vem nič drugega kot da je stal več kot 20 let brez glave, tako da je svinjarija prišla noter, ni pa zaribal


Re: Toyota Corolla 1200, 1972
77 bate ima tudi hrošč. 1200 in 1300. en ima pin 20mm drugi 22mm. Compresion height bi mogu pogledat. Lih tako za info če ti kaj paše ker tega se dobi BP.
Let's go Brandon!

Re: Toyota Corolla 1200, 1972
Tukaj je pin 18 mm. Bom še premeru bate ko najdem čas.

Re: Toyota Corolla 1200, 1972
Če me spomin ne vara ima VW g40 18mm pin (ce se ravno o vw programu pogovarjamo). Dobijo se v dimenziji 77mm.
Odmicno probaj spolirat, na sliki zgleda povrsinska rja.
Odmicno probaj spolirat, na sliki zgleda povrsinska rja.
Get low, no matter how
