Da malo apdejtam zadevo...
Moja malenkost si je v avtu zaželela volansko letev brez servota. Deli za obnovo se dobijo težko, pri nas sploh ne in tako je padla odločitev, da ne bom po nepotrebnem izgubljal časa, €€€ in živcev. V iskanje rabljene nisem šel, ker tako imam doma

Na lagerju pa so se mi valjale 3 navadne letve od donatorc (ja, nobena od treh ni imela servota, samo "moj" avto...). Tako sem nabavil nove manšete, barabo razdrl, očistil in pošteno namazal. Pa še na teži sem prihranil nekaj kil. Pa še motor bo poganjal eno jermenico manj

Win win torej. Dokler nisem dejansko začel zadeve razdirati...
Odstranjena servo letev. Faker je nemške izdelave (ZF)
In navadna...
Pojavil se je že prvi problem - osi in utori niso niti približno enaki
Malo me je še zvilo, ko sem pomislil, da ima drugačne utore tudi gred, ki pride od volana do kardančka... V tem primeru sledi demontaža skoraj celotne armaturke. Sledilo je mrzlično iskanje primernega kardančka, ki se je valjal nekje na lagerju. Ko sem ga našel, je sledilo rahlo olajšanje, saj sta zgornji osovini enaki za servo in navadne letve. Mi pa je bilo čudno, da je od navadne letve kardan daljši za kaka 2 cm... Čez čas sem izvedel zakaj...
Nov kardanček se je dalo zmontirati z minimalnim razdiranjem armaturke...
Letev sama je lepo sedla na šasijo, direkt na šrauf, potem pa razsvetljenje, zakaj daljši kardan...
Os ni prišla niti približno v sredo luknje, kot servo

In glede, da na to nisem računal, takih malenkosti res nisem jemal iz darovalk, glede na to, da sta tu samo gumijasta dihtunga in kovinska ploščica in sem sklepal, da so enake za vse modele, servo ali ne...
Drugače pa funkcionira vse, novo ploščico si si bom izdelal na cncju, zadihtam in bo ok
Aja, opazil sem še, da niso enaki niti štange, ki gredo iz letve do končnikov, saj so za servo malo daljše in ukrivljene na S, pa tudi puše so na servo 10mm, na navadni pa 8mm. Na sreči so tudi te na zalogi in obnovljene
