BMW E21 318

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 318

Post by zegler » 07 Sep 2016, 07:40

8-) 8-) :twisted: zadnja slika sploh, hooligan style
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 28 Sep 2016, 21:17

Pred odhodom v Toskano sem preveril še konje! Tlak goriva sem dvignil na 3.5 bar in lambda je pokazala super rezultate. Ni šlo čez 200 je pa 197 HP za stock računalnik, stock injektorje, in stock LMM super. Za te denar je to to, sedaj pa naprej na naslednje projekte.

Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 318

Post by zegler » 29 Sep 2016, 07:28

pa vsi se okoli nekih dyno vozite :)

da ne grem brat cele teme, torej ti mas tud 2.7 pa izpusni kolektor drugi ce se prav spomnim, se kaj ? ker croma je dal link od stock 2.7 litra da ma 130 konjev. Ali imas tud drugo odmicno pa to ?
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 318

Post by Fleko » 29 Sep 2016, 12:05

Okuperal s temi 21tkam na dynotih :lol:

Zegler@ 2.8l je tukaj motor, če se prav spomnim, sepravi 2,5 motor, glavna gred od M52B28, od M20B20 ojnice, za bate pa nevem kaj so čaral :lol:

2.7 eta motor je ''nizko turažn motor'', kao neka eco varianta, blokado ima okoli 4500-5000rpm, zato ima samo 130KM.

Strokerja lahko delaš na več načinov, kot je Croma recimo, sepravi 2.7 spodnji del, glava in bati od 2.5. Od 2.5 imaš mislim, da tri različne glave, razlike so o velikosti portov, zadnja (e30) glava, je najboljša (mislim, da je oznaka 885 ali nekaj podobnega 858).
Druga varianta pa je 2.5 blok in menjaš glavno gred, ojnice in bate. Jaz vem za dve varianti, 1. to, kar ima Sendi (M52B28 glavna gred), 2. pa od diesel motorja M21D24 glavna gred in druge ojnice in bate.
Verjetno sem še kaj pozabil.
Get low, no matter how
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 318

Post by Sendi » 02 Oct 2016, 14:23

Odmična dBilas 288
Ojnice m20b20
glavna gred m52b28
bati stock, vedar krajšani saj so se zadeli v glavno gred
Izpušni kolektor od Ktajca :)
Zamična jermenica, k je nisem zamaknil.
Lajšan vztrajnik
Regulator pritiska goriva
Oljni hladilnik

Vse ostalo je original. Daleč najcenejša varjanta (glavna gred 70€, ojnice pa ležijo povsod) za stroker. Če se menja ležaje je vsen kurc če se še glavno gred pa ojnice zamenja pa maš 2,8 :)
Post Reply