Motor naj bi mel 160-180k km. Po tem ko sem ga odpiral bi lahko blo dejansko res, ker ni videt nikjer na vijakih nobenih sledi da bi kdaj kdo kej delal po motorju. Tudi tesnila, ležaji itd, zgleda vse original.
No zgledajo je super, ko sem glave snel. Cilindri v super stanju, bati tudi ok. Potem je šlo pa sam navzdol več ko sem razdiral











Menjalnik je sam za v smeti. Več opilkov vn teklo, kot olja skoraj haha.





Sklopka drsela.


Cilindri edini super.








Tesnila razpadala


Glave sem mislo da so tut super, pa se je iskazalo da niso. Zanimivo je, da so odmične dobre, mostični pa groza..


Pol pa ta lep del


Neverjetno je kako blizu gre bat glavni gredi. Par mm stran.










Ojnični nič boljši.


Oljna pumpa pa tudi slaba dost. Predvsem ohišje.






To mi predvsem ni všeč. Luknje v ohišju..

Glavna gred sicer niso hudo globoke praske. Se jih pa čuti z nohtom. Poliranje verjetno tega nebi rešilo skoraj nič predvidevam? Potem ostane še opcija brušenje, ki mi pa ne diši glih. Kje v Sloveniji se sploh katera firma s tem ukvarja al pa kak mojster doma? Poliranje, brušenje, pregledi?
Mnenja več kot dobrodošla!