Da ne bomo imeli čistih rok je treba nadaljevati z delom

Zbrusil se je še odvečni kit na fino in se avto zmatiral (na fino obrusil). Kasneje sem abdekal vse odprtine (prtljažni prostor, zadnje šipa, vse stranske šipe, sprednja šipa, motorni prostor, maska,..).
Avto se je popršil s temeljno barvo kjer je bil kitan, zbrušen do kovine ali karkoli podobnega. Kasneje se je nanesel šprickit - dve vrsti ena na drugo, tako da se vidi ko brusiš kdaj prideš skozi. Potem pa še ''star ličarski trik'' - temno zeleno barvo (tudi črna ali kaj podobnega velja) se od daleč poprši po šprickitu še ko šprickit ''pika'' od daleč in glede na to kako se barva prime vidiš kje so neravnine, da imaš lažje delo pri brušenju in lažje poravnaš površine.

- Po šprickitu in "markirni" barvi
Potem se je šprickit pustil sušiti, med tem pa sem snel vrata in luknjo na avtu spet prekril in zmatiral okvirje na avtu za vrata, popravil kaj še je bilo potrebno s temeljno barvo in očistil z antisilikonskim čistilom. Nato sem še isto storil na spodnji strani haube in nad vezno (na sliki se bo videl del ki ga misilim) in okvirje vrat .. na vratih

- Pripravljeni okvirji in ostalo za barvanje
Ko sem to opravil sem doživel manjši incident razlitja barve

Kljub temu je ostalo dovolj barve da sem pobarval vse prej omenjeno ki je bilo pripravljeno.

Rezultat je dober, sem zadovoljen saj je prišlo nad pričakovanji dobro in zgleda vredu osveženo.

- Osveženi okvirji vrat

- Osvežen nad vezno
Takšni so nekako moji vmesni koraki, dosti se sproti naučim, predvidevam da ličarjem in tem mojstrom gre dosti hitreje vse to ampak rad delam na svojem avtu in da vem, kako je kaj narejeno ter se tudi malo v detajle spustim in kaj zakompliciram, več časa vzame ampak se naučim sproti dosti in ceneje me pride, da se lotim česa sam in naredim, potem je še tu osebno zadovoljstvo ampak to je na čase pomoje štokholmov sindrom pri teh avtih in obnovah tako da ne bi preveč hvalil tega
