KE-JETRONIC

KE-JETRONIC
Pozdravljeni, zanima me ali ima kdo ali poznate koga, ki bi imel računalnik za nastavljanje izpušnih plinov za vbrizgovalni sistem KE-JETRONIC? Gre za Mercedes-Benz W124 2.0 bencinarja letnik 92'.

- bertovtone
- Posts: 97
- Joined: 11 Mar 2013, 21:30
- Avtomobil: golf mk3 gti,mk1 gti...
- Location: thn
Re: KE-JETRONIC
Rabis imbus,sravfncigar pa masino za pline mert,mene nekej jebe ta masina trenutno tko da ce si ti ne mudi lahko pocakas kaksen teden da jo zrihtamo
Lp
Lp

Re: KE-JETRONIC
Podobna zadeva, samo 2 leti mlajsi motor v manjsi karoseriji, avto je 1 leto stal, pa je treba malo talr vbrizg in ostalo porihtat. Bogat AFR, povisani obrati prostega teka ko je segret, daljse verglanje ko je mrzel, ne gre kot bi moral. Imamo kaksnega majstra ki zna vec kot samo nastavit AFR na vijaku membrane?

Re: KE-JETRONIC
Na vijaku see štela CO 
Uganjevat neki je brez veze, dejte dobit najprej podatke o pritiskih, dejte jih zmerit če so znotraj toleranc, in potem raziskujte dalje. Ne moreš začeti nekje na sredini...
P.s.: če je toliko cajta stal, dejte odšravfat glavo vbrizga s pokrova airboxa (3 vijaki na -), in preverit če se batek na spodnji strani sploh premika in da se ne zatika.

Uganjevat neki je brez veze, dejte dobit najprej podatke o pritiskih, dejte jih zmerit če so znotraj toleranc, in potem raziskujte dalje. Ne moreš začeti nekje na sredini...
P.s.: če je toliko cajta stal, dejte odšravfat glavo vbrizga s pokrova airboxa (3 vijaki na -), in preverit če se batek na spodnji strani sploh premika in da se ne zatika.

Re: KE-JETRONIC
Hja, CO je produkt AFR-ja v bistvu. Če manjši imaš AFR (bolj zalit), večji bodo izpusti CO. Tako da tam štelaš osnovni AFR, kateri se pozna tudi na CO, to je res.
No saj ravno zato ker je ta jetronic dokaj občutljiv in je treba marsikaj pregledat in nastavit da dela kot mora, bi raje to prepustu nekomu, ki je to že delal in naredil kot se zagre. Doma neki vrtet vijak in vohat izpuhe pa merit porabo ne mislim
No saj ravno zato ker je ta jetronic dokaj občutljiv in je treba marsikaj pregledat in nastavit da dela kot mora, bi raje to prepustu nekomu, ki je to že delal in naredil kot se zagre. Doma neki vrtet vijak in vohat izpuhe pa merit porabo ne mislim


Re: KE-JETRONIC
CO se štela zato ker imaš tovarniški podatek koliko mora bit CO na minimumu pri toplem motorju, ki je recimo na moji našini 1%CO +-0.5%CO pri 900rpm +-50 rpm. s tistim vijakom pač to nastaviš.

Re: KE-JETRONIC
Pozdravljen, podobne simptome sem imel na svoji s klasi w126 problem sem rešil z menjavo bencinskega filtra, vijak na membrani sem pa za silo kar tako na uč oziroma na posluh nastelov. Se pa priporocam nekomu, ki zna in ima cas, da strokovno nastavi prave vrednosti.kmetek wrote:Podobna zadeva, samo 2 leti mlajsi motor v manjsi karoseriji, avto je 1 leto stal, pa je treba malo talr vbrizg in ostalo porihtat. Bogat AFR, povisani obrati prostega teka ko je segret, daljse verglanje ko je mrzel, ne gre kot bi moral. Imamo kaksnega majstra ki zna vec kot samo nastavit AFR na vijaku membrane?
Lep pozdrav Medo
Mercedes-Benz 260 SE W126

Re: KE-JETRONIC
Sej ni nobena znanost to nastavit. Tovarniške podatke dobiš ziher na netu, pol greš nekam na tehnične preglede, tam razložiš da bi rabil meritev plinov za nastavit vbrizg. Te povežejo, in sam lepo nastaviš minimum in CO. Ni 5 min dela vse skupaj.
