Okej avto je kleparsko dokončan, hauba se je poravnala spredaj kjer je bil naslonjen na ograjo in grdo pokitan, podaj se je zbrusla ipd.. zdaj pa pripravljam avto za lakiranje, vglavnem napredujemo
Imam pa eno vprašanje glede ličarije. Na možnost mam 2 varianti barvanja:
1. Avto se prebarva in na vlažno se prelakira s prozornim lakom za boljšo zaščito ampak zaradi frišne barve odsevi oziroma barva ne bo čisto ravna (ne bo sicer pomarančasta ampak ni ravna)
2. Avto se prebarva z dvokomponentno barvo in se nanese en nanos več, da je več mesa za poliranje - kasneje prebrusim avto z 2000 papirjem in 3000 papirjem da je barva čisto ravna in odsevi ravni, kasneje se še spolira na fino in povoska. Tak je kao proper way za neke oldije ampak pomoje zgolj razstavne. Po 6 pranjih bi mogel avto spet voskat ipd.
Kaj bi vi svetovali oziroma kak mate vi kaj opravljeno ličarijo, kakšne so izkušnje? Po mojem je bolj uporabna s stališča vzdrževanja barve prva opcija ampak naj bi bil proper way številka 2.
