V večini sem samo bral forum ampak mislim, da je čas da tudi predstavim svoj projekt. Ja, spet e21-ko berete.

Lani avgusta smo s prijatelji šli na slovensko obalo, mimogrede pa si ogledali belo ajkulo, ki sem jo kasneje pripeljal domov (Maribor). Avto je presenetljivo zdržal brez problemov vmesni skok na morje in avtocesto z nepenzionistično hitrostjo.

Torej gre za BMW e21 letnik 1980 z 1.6 motorjev, ki naj bi nekoč proizvedel 90 konjskih moči v beli barvi - Alpinweiss. Kljub moji naklonjenosti Oplom.


Po nakupu sem poservisiral zavore in vozil dalje, kasneje pa sem mu/ji (?) privoščil Oplove Recaro sedeže po nekaj prilagoditvah vpetja. Menjala so se tudi platišča, s 13 colskih platišč na 15 colska in jih obul v Michelin PilotSport 3 gume dimenzij 195/50/15. Platišča so bila zravnana in rob poliran - barvanje še jih čaka. Ker se je avto pozibaval v rondojih, da me je bilo strah da ne bom s pragovi počohal sem grandpamobil postavil na -35mm H&R vzmeti in Bilstein B8 vzmetenje za bolj humano vožnjo. Poservisiral se je motor, novi kabli, svečke, cevi, filtri, tekočine, akumulator, alternator, termostat, jermeni, razdelilna kapa itd.
Avto je kasneje tekel lepo, muči ga fergazer, ki mu ne dela pospeševalna diza. Zegler je bil dober mož in priskrbel dokumentacijo fergazerjev in blitzkrieg lekcijo o njih, da se bom tega lahko lotil - hvala!

Da pa ni dolgčas sem se podal v kleparijo, oče se je neprostovoljno javil za mentorja. Ker nimam svoje delavnice, mi primanjkuje časa in sredstev (študent budget pač



Plani so, da se ga zaščiti, polakira, preobleče sedeže in kasneje posvetimo, da bo zmožen bolj dinamične vožnje. Ideje so še na papirju ampak ostal bom najverjetneje na štirih cilindrih, bomo pa poskrbeli da bo začinjen
