Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
cje sfuku si avto...cjeeeee

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Tale škodička je ratala prav privlačna skozi celoten proces kastomizacije
Svaka čast za trud, se veselim nadaljnih apdejtov 




Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
g. ljubitelj zaseke in žganih pijač na srečanjih starodobnikov, res je, avto je uničen.croma_man wrote:cje sfuku si avto...cjeeeee

Letos se pri meni bolj malo dogaja v garaži, na žalost ne uspem iz časom. Če bi dan imel 48 ur bi pa mogoče šlogrega983 wrote: Za druge ne vem ampak vem da pri meni se skozi nekaj dogaja v garaži. Samo poslika se bolj malo

Hvala, tudi sam se veselim nadaljnih updejtov samo, kaj ko časa primankuje. Ta mesec potem, da upam, da bom imel malo več časa.Eddy wrote:Tale škodička je ratala prav privlačna skozi celoten proces kastomizacije![]()
Svaka čast za trud, se veselim nadaljnih apdejtov
Get low, no matter how

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
A ste mel meet? 




Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Da nebom samo nakladal po drugih temah se bom še tukaj malo oglasil.
Danes sem končno spet nekaj skakal okoli Škodilaka.
Trenutno se pripravlja spet podvozje na update, cel dan malo gruntal kaj in kako. Tako, da grem naslednji teden v nabavo
Odpravil se bo bumbsteer + dodatne nastavitve na podvozju
posledično malo trše vse skupaj.
Trenutna višina

Ciljna višina cca. -30mm

Poškodbe od trenutne višine

In še en updejt oz. na sliki so vidne tri stvari, katere niso v tej temi objavljene, stol je 17cm nižji od original sedeža, v škodilaku se počutim majhnega

Več po oglasih...
Danes sem končno spet nekaj skakal okoli Škodilaka.
Trenutno se pripravlja spet podvozje na update, cel dan malo gruntal kaj in kako. Tako, da grem naslednji teden v nabavo


Trenutna višina

Ciljna višina cca. -30mm

Poškodbe od trenutne višine

In še en updejt oz. na sliki so vidne tri stvari, katere niso v tej temi objavljene, stol je 17cm nižji od original sedeža, v škodilaku se počutim majhnega


Več po oglasih...
Get low, no matter how

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Kaj pa če bi pustil višino in posledično malo dobil na hodu podvozja, pa gor nataknil manjša kolesa?
175 50 13? ...
175 50 13? ...


Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Ne manjsih koles. Za moje pojme, ce je avto znizan mora imet nekaj gume pod blatnikom. Ce se manjsa presek gume, mi ni vsec, ker se razdalja med robom blatnika in gumo povecuje, kar ni moj namen. Tako, da premer gume ostaja enak.
P.s. 13col ne morem nataknit gor, ker so celjusti prevelike.
P.s. 13col ne morem nataknit gor, ker so celjusti prevelike.
Get low, no matter how

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Ajde se spet malo javljam
Škodilak je preživel, dvodnevno preganjanje po ''Mobikrogu'', brez večjih posledic.
Ker najprej sploh nisem imel namen, oz. sem dokaj pozno zvedel, kdaj je Točnostna vožnja, sem po hitrem postopku spacal škodo, da je preživela izživljanje.
Menjal se je hladilnik (original dimenzija), na podvozju se je zamenjalo, kar je dobilo luft, vgradil sem gasilni aparat, predelal nosilce za sedež (zdaj lahko sedim cca. 15cm bolj nazaj), vgradil lok za 4 točkovni pas in 4 točkovni pas (to je bilo izredno hitro narejeno), in razne malenkosti.
Potrebno bo zamenjati hladilnik z večjim (nimam ideje, kaj bi dal notri, sem že nekaj po odpadih gledal, in nič zanimivega nisem našel), podvozje, se bo še dodelalo (zadaj potrebujem trše vzmeti, + čakam paket iz Czech republic
), zadaj bo potrebno malo povaljčat, da lahko spravim 15col 7J širine feltne, ker se zdaj vozim na 165 dimenziji in zgleda češko
, potem potrebujem še en školjkast sedež za sovoznika (sem že dogovorjen, samo iskat ga moram), in 2'' širok 4 točkovni pas se prestavi na sovoznikovo mesto, sam pa zase čakam 6 točkovni pas (spet Czech republic
). Nujno potrebno, kar še moram narediti je, da je potrebno nanovo zatesniti motor, ker plutovinasta tesnila ne zdržijo, temu ''masakru'' in curi z vse povsod, kjer je možno. Obnoviti moram zavorne čeljusti, čaka me Ate racing zavorno olje, zamenjat sklopko, @MAIK, se bova dogovorila, za en obisk pri tebi, da rata iz kroga 4 peresna deteljica
Danes sem testiral Semislick Nankang AR-1 letnik 2017 v dimenziji 195/50 15 in z treadwearom 80
, in lahko rečem, da se drži avto noro ceste, ampak res noro, guma sploh ne spusti.
Še nekaj slik, toliko, da ne bom samo nakladal.

Lahko bi se še manj nagnila

Gasilni aparat, sem kar pod nogam vgradil

Tračnice

In pa lok, je zelo hitro narejen, samo tok, da sem lahko fiksiral pas. Imam v mislih, da se bo uporabilo par m več cevi s tanjšo steno, vlečene ne varjene

To je to zaenkrat.
P.S. če kdo rabi gume v dimenziji 195/50 15, katere sem danes testiral, naj mi javi, bi se dalo še kaj zrihtat (letnik 17 in 16).

Škodilak je preživel, dvodnevno preganjanje po ''Mobikrogu'', brez večjih posledic.
Ker najprej sploh nisem imel namen, oz. sem dokaj pozno zvedel, kdaj je Točnostna vožnja, sem po hitrem postopku spacal škodo, da je preživela izživljanje.
Menjal se je hladilnik (original dimenzija), na podvozju se je zamenjalo, kar je dobilo luft, vgradil sem gasilni aparat, predelal nosilce za sedež (zdaj lahko sedim cca. 15cm bolj nazaj), vgradil lok za 4 točkovni pas in 4 točkovni pas (to je bilo izredno hitro narejeno), in razne malenkosti.
Potrebno bo zamenjati hladilnik z večjim (nimam ideje, kaj bi dal notri, sem že nekaj po odpadih gledal, in nič zanimivega nisem našel), podvozje, se bo še dodelalo (zadaj potrebujem trše vzmeti, + čakam paket iz Czech republic




Danes sem testiral Semislick Nankang AR-1 letnik 2017 v dimenziji 195/50 15 in z treadwearom 80

Še nekaj slik, toliko, da ne bom samo nakladal.

Lahko bi se še manj nagnila


Gasilni aparat, sem kar pod nogam vgradil

Tračnice


In pa lok, je zelo hitro narejen, samo tok, da sem lahko fiksiral pas. Imam v mislih, da se bo uporabilo par m več cevi s tanjšo steno, vlečene ne varjene


To je to zaenkrat.
P.S. če kdo rabi gume v dimenziji 195/50 15, katere sem danes testiral, naj mi javi, bi se dalo še kaj zrihtat (letnik 17 in 16).
Get low, no matter how

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
Fleko wrote: Danes sem testiral Semislick Nankang AR-1 letnik 2017 v dimenziji 195/50 15 in z treadwearom 80, in lahko rečem, da se drži avto noro ceste, ampak res noro, guma sploh ne spusti.

Po netu je brat mnogo odobravanj teh pnevmatik.. mi je všeč, da se da tud v slovenskem jeziku prebrat enako mnjenje o njih!

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami
v gumah sem 0, tak da glede na to da moram zamenjat set na mojem oldiju, a so te ponujene ar - 1 195 50 15 legalne na tehnicnem ? pa kak je s ceno ?
drugace pa lepo ti to rihtas tega čeha, bo pocasi doteran kot njihova letala
drugace pa lepo ti to rihtas tega čeha, bo pocasi doteran kot njihova letala

