"Dyno day"

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: "Dyno day"
pa dobr en digitaln merilc daš na cinšpulo pa maso od avta...strošek 20€ za tako firmo kot so ni velik. tolerance ma sigurn manj kot napačno nastavljeni valji kjer kot se vidi si lahk v +/- korigiraš kar hočeš in potem reklamiraš bajne kojne na projektu.

Re: "Dyno day"
A je kaka omejitev glede višine avta, da vem če morem kufer odmontirat al ne. Me zanima kolk je kaj zdej kljuset, ko je na motorju narejena generalka in glanc nova turbina.

Re: "Dyno day"
hmm pri starodobnikih itak tej števci lažejo... jaz vem oba moja lažeta...

Re: "Dyno day"
Pri meni tudi, če hoče kalibrirat mu bom priključo vagcom, meni obratomer laže od 200-300 obratov.
Z vagcoma bo pa mel podatek direkt iz ecu-ja.
Z vagcoma bo pa mel podatek direkt iz ecu-ja.

Re: "Dyno day"
Sem tudi interesent, kako nizki oldisi pridejo gor na mizo???
Obratomer imam, ampak + - 100-200 obratov
Obratomer imam, ampak + - 100-200 obratov
Drift is not a crime, is a different driving style
