BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by nicjasno » 06 Jul 2016, 23:00

Zelo lepo.

Sedaj pa sedezi? :)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by pero27 » 06 Jul 2016, 23:00

Waaa! Pa to ma volan še ko fičo! :D
Brace bi dal pa jaz rdeč z črnimi prirobnicami (no lažem, dal bi laguna seca modrega :D )
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 06 Jul 2016, 23:03

nicjasno wrote:Zelo lepo.

Sedaj pa sedezi? :)
Hmm, dvomim da bodo letos, ker je za letos še par stvari ki čakajo na seznamu, je pa v mislih že dolgo, ker voznikov sedež je že na zadnjih fedrih :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 07 Jul 2016, 07:52

lepo lepo :)

glede zracnosti menjalnika, ne vem kak majo 2002 ampak pri meni je slo vse semin tja, pa sem pol sam dva vijaka na menjalniku zategnil na zgornji strani dva imbusa ki drzita en nosilec teh zglobov za prestavno rocico.

drugace pa mi prosim povej malo vec o tisti zadevi z vzigom, kak mislis da si zdaj nastavil na dejansko krivuljo, ker men tale 123 tune je malo sumljiv, dost stvari prestavim pa nekek ne cutim prave razlike, al je full off al pa lepo laufa. Jaz sem zadeov nastavljal na 0 z lucko, pol pa vse z racunalnikom. Mogoce sem se kje zajebu ? :oops:
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 07 Jul 2016, 08:21

zegler wrote:lepo lepo :)

glede zracnosti menjalnika, ne vem kak majo 2002 ampak pri meni je slo vse semin tja, pa sem pol sam dva vijaka na menjalniku zategnil na zgornji strani dva imbusa ki drzita en nosilec teh zglobov za prestavno rocico.

drugace pa mi prosim povej malo vec o tisti zadevi z vzigom, kak mislis da si zdaj nastavil na dejansko krivuljo, ker men tale 123 tune je malo sumljiv, dost stvari prestavim pa nekek ne cutim prave razlike, al je full off al pa lepo laufa. Jaz sem zadeov nastavljal na 0 z lucko, pol pa vse z racunalnikom. Mogoce sem se kje zajebu ? :oops:
Nosilec je zategnjen z novimi gumi nosilci. Puše so bile pa izrabljene ker so plastične in od novega iste. :D

Ja pri prvem vstavku 123 tune ti kalibriraš na kao 0°ampak to zna imeti luft... Zato sem z lučko obračal toliko, da se je pri štand gasu zamik ujemal z zamikom pri lučki. In to pomeni, da je teoretična krivulja enaka dejanski :) Simpl ko pasulj, po prvi nastavitvi ko sem dal notri 123 tune mi je zadeva strigla za 2°pri štand gasu... Lučka je tista zadeva, ki utripa za nastavit vžig, da ne boš zamenjal s tisto lučko pri 123 tune notri...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 08 Jul 2016, 07:17

mislis strobo lucko za vzig stelat :) ja tak sem mel jaz od zacetka, pa se je cez noc naenkrat zadeva prestavila da je motor laufal kot na 3 cyl, aja pa dobro je blo zategnjeno. Pol pa preden ugotovis da je to to .. :(

aja kolk km ze imas ti na 123 tune ? cca. In pa se ti je kdaj pojavilo motorno olje pod kapo razdelilca ?
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 08 Jul 2016, 08:23

zegler wrote:mislis strobo lucko za vzig stelat :) ja tak sem mel jaz od zacetka, pa se je cez noc naenkrat zadeva prestavila da je motor laufal kot na 3 cyl, aja pa dobro je blo zategnjeno. Pol pa preden ugotovis da je to to .. :(

aja kolk km ze imas ti na 123 tune ? cca. In pa se ti je kdaj pojavilo motorno olje pod kapo razdelilca ?
Tako ja :) 123 Tune imam cca 2500km, nobenih problemov še. Čudno tam se zaradi zaprtih ležajev nebi smelo nič olja bit tam. Razen, če imaš odduh oljnih hlapov zaprt ali če tudi tam filaš tlak od turbine pa ti potem tam ven tlak pritiska olje.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 688
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 25 Aug 2016, 20:45

No malce updejta, glede na vse živo sedaj avto diha skupazjz iridium svečkami, razlike opazne ni, sem pa elektrodo bolj razmaknil in je vonja po bencinu iz izpuha manj.
Avto je dobil updejt tudi z zadnimi lučmi, torej zamenjala so se stekla in sta obe strani celi (prej je bila ena počena) obenem pa imajo te leče notri mačja očesa, katera so bila pri prejšnih pobrana ven.
Na levi stani je leča z mačjimi očesi in na desni stara leča brez...
Image

Končno sem potuhtal kako bi se dalo čimbolj elegantno in skrito naredit zajem hladnega zraka. Namreč problem sem imel, da ventilator, ki nima sklopke in vroč hladilnik preveč napolnita motorni prostor. Pri vožnji bolj v klanec in tam cca 40km/h se airbox segreje, da je 10s že težko roko gor držat... Evo tole je drugi prototip :D Stestiru ga pa še nisem, ampak glede na to kolk je bilo vloženega premišljevanja kje in kako naredit luknje za zavore, vakum cevkice, elektriko in kako naj bi "teoretično" zrak šel čez reže in obenem imel clean look motornega prostora; mora da to dela :)
In še ja oldschool fotošop strut bara je, da vžames sprej in barvaš...izbira je vidna na sliki :)
Image

Za konec pa še ena sicer slaba slika ampak ujet sončni zahod z lepo kuliso s testne vožnje novih svečk in luči.
Image
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
l3v4rt
Posts: 373
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by l3v4rt » 25 Aug 2016, 21:20

Lepo zgleda motorni prostor, luči pa so z mačjimi očesi dosti lepše - lep detajl. :)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by DS71 » 26 Aug 2016, 10:28

bi moral videt pri korveti kaj se pravi segret motorni prostor ...sem že razmišljal da bi ene par lukenj v haubo našpičil :lol:

Drgač pa lepo da se ukvarjaš z takimi detajli ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply