-
Bulldog_501
- Posts: 88
- Joined: 20 May 2016, 20:49
- Avtomobil: Chevrolet Chevy Van G20 350 5,7 V8 4L60E
Post
by Bulldog_501 » 03 Jul 2016, 11:29
Matr, ... lep je tale BMW E21 315, ...

Veliko srečnih in varnih kilometrov želim, ...

V8 sound, ...

music for my ears , ...

-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 03 Jul 2016, 15:28
Si se zatipkal al imas spredaj res manjse kulese? Pa v istem dizajnu?

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 03 Jul 2016, 15:33
zatipkano, feltne so 8 in 9 širine vse 4 16 col prav tako kot gume
sem bil preveč euforičen učer ko sem se vrnil iz vožnje

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 04 Jul 2016, 11:21
Preveč loncev !!!!
Zakon, samo da je spet na cesti

-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 04 Jul 2016, 17:08
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 04 Jul 2016, 23:03
še test olja, letos je motul ester 15w50 4t menjal liqui moly 15w50 4t...baje trenutno top shit olje za m20 kar zaenkrat lahko potrdim, temperatura dosti hitro na 80, čez 130 ga nisem spravil pa je mel avto 25 minut divjega granatiranja za sabo...tako da zaenkrat zadovoljen. Bom videl kako se bo obnašal čez čas, po cca 5000-6000 km sem ponavadi motula čisto razbil - črna barva - je pa res da sem ga parkrat lani tud do 150 spravil


-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 05 Jul 2016, 07:04
15w50 .. to jaz v ktm vozim pa ima neke dodatke, ker vecina mopedov ima mokre drsece sklopke.
Kot dobronamensko priporocilo 10w60 ? vcasih sem prisegal na selenio, zdaj testiram motul 8100 10w60, zaenkrat nimam pripomb kljub visokim temperaturam na turbini in brez oljnega hladilnika je se vedno svetle barve - ko pogledam na sibki.
-
pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
-
Contact:
Post
by pero27 » 05 Jul 2016, 11:07
Dejte še malo Nisotec pogledat (iz Niša

) Odkar jih je Gazprom kupu imajo res kvalitetna olja; za 4T sicer še nisem imel potrebe, tako da tudi nisem preverjal ampak recimo njihovo polno sintetično 2T olje dosega najvišji ISO standard od vsega kar se dobi pri nas pa je polovico cenejše od Motula 710

-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 05 Jul 2016, 21:53
Ce smo ze pri olju... pri meni pride cez 14 dni letna menjava olja na vrsto.
5w40 je preredek in mi motor pije olje
Ko sem pri dofilanju dodal sedaj 3l 10w40 je motor nehal pit olje
Vi pa pravite 15w50?
-
grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Post
by grega983 » 06 Jul 2016, 07:44
10 60

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana