No, pleh sem dobil, tako da zdaj rihtam sprednji desni vogal, je pa kar kompleksna zadeva, ker je veliko različnih kosov pleha za popravit.
Dobil sem tudi vzmetenje po pošti za predelat, pa še par drugih stvari;
Kitajski roboti zanjo glih tako švasat kot naši
Presentljivo so tile amortizerji celo za odpret, moram samo taprav ključ dobit(nardit) - od fleksarce skor paše pa glih ne paše. SIcer je verjetno not samo zaprt ne-rebuildable amortizer, ampak mogoče bi se dalo pa kakšne bilstein mortiče not stlačit...
Sem pa najdu tud enga kitajca ki dela precej realistične kopije original ključev za ne preveč dnarja.
Zase jih mam zdej sicer zadost, če bo pa kej interesa lahko pa nardimo en group buy, zneslo bi cca 6€/kos (wallothnesch ma po 16€/kos z tem da so komplet kovinski ključi nič gume gor in so meni grdi - ko da je od bajte ključ)
Aja pa tole bo zihr komu prav prišlo;
Zadnji coilover bo ubistvu samo za zmotirat (Body je sicer enako dolg kot original če ga do konca podreš, je pa batnica 90mm krajša. Sprednji je pa tudi dovolj kratek da se ga bo dalo lepo na original aksšenkle našraufat - ubistvu bi lahko z njim spredaj spustil tud čez 200mm če bi hotu)
