Bmw e30 318i 1987

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by DS71 » 15 Jun 2016, 11:17

fino ..a to je potem tudi nekaj tjuninga glede na zamenjano odmično in glavno gred ...stroker?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by L4UK0 » 15 Jun 2016, 20:29

Daj popravi tele slike...bomo začel bannat drugače :lol:
Image
Eddy
Posts: 48
Joined: 17 May 2016, 15:42
Avtomobil: E30

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by Eddy » 15 Jun 2016, 20:49

zdej pa bo Duuuuuuuuule Saaaaaviiiiiič! :D
Do kam vrtiš že?
DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by DulE30 » 16 Jun 2016, 00:07

zegler wrote:lepo lepo :) a blokado bos kaj v visje prestavil?

btw a na eni sliki sem videl nek V8, a to bo slo naslednje noter ? :)
Hvala, blokada zaenkrat ostane enaka,"rockersi" so še fabriški, v prhodnje bomo pa videli kam me zanese :lol: zaenkrat ni v planu,...Osmak se pripravlja za driftalca od kolega :P
DS71 wrote:fino ..a to je potem tudi nekaj tjuninga glede na zamenjano odmično in glavno gred ...stroker?
res je, na račun glavne gredi se je dvignila prostornina in povečal navor, Schrick naj bi pa še na vrhu nekaj dodal :twisted: :D
L4UK0 wrote:Daj popravi tele slike...bomo začel bannat drugače :lol:
"el comandante" bomo uštimal ;)
Eddy wrote:zdej pa bo Duuuuuuuuule Saaaaaviiiiiič! :D
Do kam vrtiš že?
bo, bo :lol: :lol: 5,5k rpm :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by zegler » 16 Jun 2016, 06:51

hm men se zdi da je glavna gred od 2.0 ? al si od avstralcev kupil res strokera, ker to bi pa rad cutil kak potegne 2.7 litra NA na m10 masini :)
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by Fleko » 16 Jun 2016, 09:19

Mislim, da je 2.0 ja.
M10 stroker kit je 2.7l? :shock: Ni to že malo overkill za razmerje med hodom in vrtino? M20 je že pri 3.1l problem, ker je dost velik hod, da pa pretvoriš to v šestaka imaš 4 litre prostornine :o
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by pero27 » 16 Jun 2016, 09:40

Največji stroker kit ki se dobi za M10 je slabih 2.7, ja (če povrtaš na 93mm).
Pa niti ni to tolk oversquare ker maš potem 98mm hoda na 93mm fija...
Drugače klasičen M10 stroker je 2.2/2.3 (ala S14)

Moraš upoštevat da če bi raztegnil M10b20 na 6 cilindrov bi že v osnovi dobil 3 litre... no sej; ta motor obstaja in se mu reče M30 :D :D dobiš ga pa do 3.5L serijsko
DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: Bmw e30 318i 1987

Post by DulE30 » 21 Jun 2016, 22:53

Glavna gred je od 2.0, odmična 284' ,glava e21, bati m30b30/32-89mm, vsa preferija okol motorja pa original M10b18, no glede na original motor mu lahko rečemo tud stroker :D
...v planu je še izpuh od kolektorjev, večji injektorji...a počasi, trenutno se obnavlja klima...
Post Reply