Bmw e30 318i 1987

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Bmw e30 318i 1987
fino ..a to je potem tudi nekaj tjuninga glede na zamenjano odmično in glavno gred ...stroker?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


Re: Bmw e30 318i 1987
zdej pa bo Duuuuuuuuule Saaaaaviiiiiič!
Do kam vrtiš že?

Do kam vrtiš že?

Re: Bmw e30 318i 1987
Hvala, blokada zaenkrat ostane enaka,"rockersi" so še fabriški, v prhodnje bomo pa videli kam me zanesezegler wrote:lepo lepoa blokado bos kaj v visje prestavil?
btw a na eni sliki sem videl nek V8, a to bo slo naslednje noter ?


res je, na račun glavne gredi se je dvignila prostornina in povečal navor, Schrick naj bi pa še na vrhu nekaj dodalDS71 wrote:fino ..a to je potem tudi nekaj tjuninga glede na zamenjano odmično in glavno gred ...stroker?


"el comandante" bomo uštimalL4UK0 wrote:Daj popravi tele slike...bomo začel bannat drugače

bo, boEddy wrote:zdej pa bo Duuuuuuuuule Saaaaaviiiiiič!![]()
Do kam vrtiš že?




Re: Bmw e30 318i 1987
hm men se zdi da je glavna gred od 2.0 ? al si od avstralcev kupil res strokera, ker to bi pa rad cutil kak potegne 2.7 litra NA na m10 masini 


Re: Bmw e30 318i 1987
Mislim, da je 2.0 ja.
M10 stroker kit je 2.7l?
Ni to že malo overkill za razmerje med hodom in vrtino? M20 je že pri 3.1l problem, ker je dost velik hod, da pa pretvoriš to v šestaka imaš 4 litre prostornine 
M10 stroker kit je 2.7l?


Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bmw e30 318i 1987
Največji stroker kit ki se dobi za M10 je slabih 2.7, ja (če povrtaš na 93mm).
Pa niti ni to tolk oversquare ker maš potem 98mm hoda na 93mm fija...
Drugače klasičen M10 stroker je 2.2/2.3 (ala S14)
Moraš upoštevat da če bi raztegnil M10b20 na 6 cilindrov bi že v osnovi dobil 3 litre... no sej; ta motor obstaja in se mu reče M30
dobiš ga pa do 3.5L serijsko
Pa niti ni to tolk oversquare ker maš potem 98mm hoda na 93mm fija...
Drugače klasičen M10 stroker je 2.2/2.3 (ala S14)
Moraš upoštevat da če bi raztegnil M10b20 na 6 cilindrov bi že v osnovi dobil 3 litre... no sej; ta motor obstaja in se mu reče M30



Re: Bmw e30 318i 1987
Glavna gred je od 2.0, odmična 284' ,glava e21, bati m30b30/32-89mm, vsa preferija okol motorja pa original M10b18, no glede na original motor mu lahko rečemo tud stroker
...v planu je še izpuh od kolektorjev, večji injektorji...a počasi, trenutno se obnavlja klima...

...v planu je še izpuh od kolektorjev, večji injektorji...a počasi, trenutno se obnavlja klima...
