Bolj kot trobentice je važen pretočen filter in zadost zraka med filtrom in fergijem.mitja1303 wrote:Ker je glih tema o fergazerjih me zanima še tole:
Velocity stack oziroma trobentice. Zakaj ja, zakaj ne? Učinkujejo tudi pod filtrom?
Torej tlak med filtrom in fergijem ne sme velik past ne glede v katerem režimu obratov je motor ampak idealno je, da je tam konstantno atmosferski tlak. Zato se je dobro izogibati filtrov, ki se privijačijo direktno na fergije. Razen seveda tistih, ki so samo mreže in preprečujejo kamenju da zaide v motor.
Trobentice so pika na i v pravilnem delovanju fergijev, še posebi večgrlnih sistemov, po domače ustvarjajo čimbolj laminaren tok(vzporeden tok molekul) in čimbolj konstanten volumski pretok brez nihanja skozi frgazer v visokih obratih zaradi posledice kroženja zraka pred fergijem in trki v ostre robove...(nihanje zaradi odpiranja ventilov in sesanja zraka je seveda prisotno). Ampak bolj kot je tok laminaren in čimanj tlačnih nihanj, bolje je gorivo razpršeno v valju(kapljice bencina ne eksplodirajo ampak kvečjemu spirajo olje s sten valjev).
Je pa tako kot je Pero že povedu dolžina odvisna od tega kje se bo pridobilo.
Druga stvar je pa zvok, iz mojih izkušenj lahko rečem, da je s trobenticam boljši.
