-
Bostjan
- Posts: 26
- Joined: 26 Feb 2016, 15:53
- Avtomobil: VW Golf Mk.II GTI 8V
Post
by Bostjan » 16 Jun 2016, 12:34
Lepo si ga porihtal.
Bi te pa rad vprašal (in pa vse ostale seveda), kje ste dobili material za izolacijo poda ? Oz. kako se reče tej zadevi ? Govorim o originalni montaži, ne o folijah in naprednejši tehnologiji

-
grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Post
by grega983 » 16 Jun 2016, 12:58
V vsaki trgovini z opremo za ličarje vsekakor dobiš

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
-
pubi
- Posts: 7
- Joined: 03 Nov 2015, 22:08
- Avtomobil: vw caddy mk1, MB 190D
Post
by pubi » 16 Jun 2016, 13:02
Tist kar je na sliki je original izolacija za passata 2015. Dobil sem jo pa od direktorja firme ki dela izolacijo in peno za sedeze za vw,bmw itd.
-
Bostjan
- Posts: 26
- Joined: 26 Feb 2016, 15:53
- Avtomobil: VW Golf Mk.II GTI 8V
Post
by Bostjan » 16 Jun 2016, 17:46
A nima ta večbarvna pena tudi neko ime oz. naziv ?
-
mrmini
- Posts: 25
- Joined: 15 Nov 2014, 18:46
- Avtomobil: Austin Mini 1000, Zastava Buggy 750, Piaggio APE 500
- Location: okolica Ljubljane
Post
by mrmini » 19 Jul 2017, 19:34
Sedaj imaš bistveno lepše feltne gor. Kombinacija s Tomosom izgleda super. Že nekaj dni ga gledam na parkirišču v Malinski.

-
karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by karoserist.si » 23 Oct 2017, 14:28
Lep caddy.
pubi wrote:
Na aksi sm predelal nosilce tko da zdej sedi na listih (prej je bla spodaj) pa se distancniki so vmes. Zadaj je spuscen za 13 cm

Tudi sam sem pred izzivom, da mal spustim caddya, pa me zanima ali si kupil weld-on kit nosilcev, pa si jih samo povaril potem na akso ali si to kako drugače rešil?
Bi me zelo zanimalo, če imaš še kaj dodatnih slik te predelave.
-
Ježek
- Posts: 393
- Joined: 02 Sep 2012, 15:49
- Avtomobil: vwvwvwvw
Post
by Ježek » 02 Nov 2017, 00:17
Pomoje nima smisla komplicirat. Js sem odrezal 2 kosa iz pohištvene cevi primerne velikosti in našvasal nasproti originalnim. Pogosto kar originalne odrežejo in prestavijo ampak potem, ko si enkrat star in postaneš pravilnež moreš spet švasat, da lahko avto vrneš na original višino...
Tole sem našel, če kaj koristi

-
karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by karoserist.si » 02 Nov 2017, 12:16
Ježek wrote:Pomoje nima smisla komplicirat. Js sem odrezal 2 kosa iz pohištvene cevi primerne velikosti in našvasal nasproti originalnim. Pogosto kar originalne odrežejo in prestavijo ampak potem, ko si enkrat star in postaneš pravilnež moreš spet švasat, da lahko avto vrneš na original višino...
Tole sem našel, če kaj koristi

Super, tole bo uporabno.
Me pa še zanima, kateri blažilci potem dolžinsko lepo pašejo, pri takšnem drop-u?
-
Ježek
- Posts: 393
- Joined: 02 Sep 2012, 15:49
- Avtomobil: vwvwvwvw
Post
by Ježek » 02 Nov 2017, 23:54
To tudi mene zanima. Na mojem je ta-technixov komplet in, če se vozim sam, se komaj opazi, da je avto vzmeten. Če naložim še 100-200 kg je malo boljše. Je pa res, da za 240€ komplet s papirji za homologacijo tudi težko kaj več pričakuješ
