-
NejcLegvart
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Post
by NejcLegvart » 20 May 2016, 13:27
Tak je plan

ej najlepsa hvala

-
FR Wolf
- Posts: 688
- Joined: 10 Sep 2012, 19:46
- Avtomobil: G7, bavarian bomber
Post
by FR Wolf » 20 May 2016, 22:11
Nejc tole ti super napreduje

Kaki so plani glede motorja na splošno? Se bo uporabila druga odmična, izboljšana kompresija?
Bo kolektor kaj povit al bo kar surova kovina?
Alpinas were always posh hot rods!
-
NejcLegvart
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Post
by NejcLegvart » 20 May 2016, 22:16
Se se nisem odlocil ali naj za zacetek pustim originalno (razen uplinjacev itd) in kasneje nabavim močnejsi motor ali pa nadgradim obstojecega...
Kolektorji bodo poviti

-
grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Post
by grega983 » 21 May 2016, 08:07
Nisem nek pristaš spoliranih kolektorjev in fensi fergijev, me pa bolj zanima rja. Nima smisla spoliranega dragulja vtikati v odpad od avta. V kakem stanju je sedaj karoserija ?
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
-
NejcLegvart
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Post
by NejcLegvart » 21 May 2016, 13:12
Karoserija je v stanju v kakršnem je bila...
v delu imam še en avto (za naročnika) in ni bilo časa še za mojega..in nisem se še odločil ali naj vse izdelam sam ali naj kupujem dele karoserije (pragovi, blatniki, itd.)
Motor je bil pa v obdelavi ker so bili sesalni ter izpušni kolektorji del zaključne naloge v 4-em letniku šole.
Ko bo napredek na karoseriji bom vse sproti objavljal ali pa morda ustvaril blog.