Opel Rekord C Coupe

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Rekord C Coupe
pizdarija je tole, pohvalno za skico pa neodstopanje pri izdelavi da je končni izdelek enak skici !

-
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Re: Opel Rekord C Coupe
Cevi niso enake dolzine zaradi prostorske stiske pa neizkušenosti, to sem imel za zakljucno nalogo pri četrti izpitni enoti za maturo, pa ziher ni zadnji kolektor ko sem ga naredil, tko da naslednji bodo boljsi
drugace pa hvala za pohvale 



Re: Opel Rekord C Coupe
kupljeni?pero27 wrote:WOW! ekstremno lepo narjeno, sesalni kolektorji še posebej. Kapo dol!
Let's go Brandon!

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:

-
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Re: Opel Rekord C Coupe
So kupljeni ja, imam pa že dobavljen aluminij za izdelavo svojih sesalnih kolektorjev na CNC frezalnem stroju.

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Rekord C Coupe
Kako boš rešil ohišje termostata? Ga boš kupil ali tudi izdelal? Jaz sem prav tako nabavil DBilasovo ohišje, ker ko daš gor dvojne fergazerje potem original ohišje termostata ne paše več gor.

-
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Re: Opel Rekord C Coupe
Težava je bila rešena z malo rezanja, varjenja (TIG) in piljenja (za distanco med sesalnim kolektorjem in ohišjem termostata).
V notranjosti bo za tesnjenje potrebno termostat obdelati s tekočo kovino.
Potreboval sem tudi nove vijake saj ni bilo prostora za natični ključ; nabavil sem vijake z valjasto glavo z notranjo šest-robo luknjo (inbus vijaki) M12, postružene na pripadajočo mero za vrezovanje M9 finega navoja.
PS: se opravičujem za slabo kvaliteto fotogrqafij.



V notranjosti bo za tesnjenje potrebno termostat obdelati s tekočo kovino.
Potreboval sem tudi nove vijake saj ni bilo prostora za natični ključ; nabavil sem vijake z valjasto glavo z notranjo šest-robo luknjo (inbus vijaki) M12, postružene na pripadajočo mero za vrezovanje M9 finega navoja.
PS: se opravičujem za slabo kvaliteto fotogrqafij.




- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Rekord C Coupe
Tudi jaz sem razmišljal v tej smeri, da bi ohišje predelal, sam na koncu ni bilo računice. Sem ocenil, da bi moral v predelavo vložiti preveč časa in sem se potem raje odločil za nakup. Ko sem že naročal robo pri Nemcih, so spotoma še to vrgli v škatlo
.
Evo izgleda pa takole (rezlika je v lokaciji temperaturnega senzorja in oblika spodaj je bolj porezana/pod kotom, da je prostor za sesalni kolektor...):




Evo izgleda pa takole (rezlika je v lokaciji temperaturnega senzorja in oblika spodaj je bolj porezana/pod kotom, da je prostor za sesalni kolektor...):




-
- Posts: 21
- Joined: 27 Jul 2015, 21:05
- Avtomobil: Opel Rekord C Coupe 1700L
Re: Opel Rekord C Coupe
Na tak nacin defenitivno zgleda bolj urejeno; meni je rezanje in varjene uzelo cca eno uro, pa glede na to da trenutno nimam denarja za nove dele je bila to najboljsa resitev
. Iz kje pa narocas dele?


- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Rekord C Coupe
Ja, čist razumem, finančno je tvoja varianta najboljša. Če boš malo pobrusil in si še kako uro do dve vzameš lahko narediš čisto estetsko.
Drugače pa kar se Oplov tiče sta tale dva po mojih izkušnjah zelo zanesljiva dobavitelja:
http://www.edelschmiede.com/
in
http://www.leidinger-tuning.de/
Drugače pa kar se Oplov tiče sta tale dva po mojih izkušnjah zelo zanesljiva dobavitelja:
http://www.edelschmiede.com/
in
http://www.leidinger-tuning.de/
