Je bilo neko slabo vreme napovedano pa se je spet nekaj mrdalo
Že od kar sem sestavil avto so me rajcali lufti okoli obeh sprednjih blatnikov. Sploh desni, ki je nahbau.
And so it goes ...
... pa snamem odbijač, kolotečne plastike, sprednje gume .... pa začnem nastavljati oba blatnika
Po kaki uri nastavljanja na levi strani sem ugotovil, da mi je vse skupaj prav nič všeč in sem usput še nastavil oboje sprednjih vrat .......

levi ....
.... pa še desni
J... ga, nekam len sem s slikami in nisem poslikal končnega rezultata ter par vmesnih bedarij.
Še vedno ni v nulo, je pa sedaj spodobno. Sicer pa so bila ta stara italjanska jajca že kot nova sestaljena bolj na približno
Ena čist neumna cvetka. Zadnji dve leti mi je avto med 105 in 120 na uro tresel na sprednji aksi. V želji po odpravi te nadloge sem prejšnji komplet felg dal 2x centrirati pa za ziher še optiko. Nič haska.
Pa sem za ziher mehaniku predal kripo da zamenja sprednja kolesna ležaja. Pa ded to zrihta. Pa nič haska
Ok, desni notranji HK ima nekaj res malega zračnosti, pa dajmo vse zglobe menjati. Ker ni bilo časa spet outsourcam.
Pa da mu j...eš vso žlahto - avto še kr trese.
Zamenjam felge in dam gor sedanje pa 2x centriranje - spet brez haska.
In potem preden čisto obupam ob nastavljanju luftov spredaj usput snamem obe zavorni čeljusti, diska ...
.... ter obema pestoma in distančnikoma pod diskoma predstavim drotnato krtačo.
Uspeh - avto gre kot singerca
Sedaj še samo tuhtam kako bi se oddolžil mehaniku, saj je imel med menjavo kolesnih ležajev in HK zglobov vse najmanj 2x narazen pa ni bil toliko, da bi spucal kak kos kovine
Pa seveda sem se spet nekaj po ebayu slinil ......
Pač en blesav detajl ki ga ne opaziš v primeru tehnične slepote
