Že kar nekaj časa se matram s premalo boosta.
Na začetku sem z doma narejenim boost controllerčkom lepo nastavil na 1.2 bara.
Potem se je pa na kup nabralo pregrevanje (termostikalo IN termostat na enkrat), bosch pumpa je začela puščati pri razdelilni glavi in boosta je zmanjkalo iz 1.2 na 0.7 (stock).
Glede boosta sem si razlagal da pač ni dosti nafte, ker pumpa pušča, in da je zaradi tega dol padu. Hlajenje se je porihtalo (termostat, termo stikalo, nova ekspanzija...), pumpi se je zamenjalo oring, boosta pa še nikjer.
Ok. Sigurno je doma narejen boost controller zatajil. Sem za test zablindiral cev do wastegata, da je ta skos zaprt, pa kr še 0.7bara. Grrr...
Parkrat na novo nastavil timing, probal 3 različne pumpe, probal brez (vem, da ne dovolj pretočnega) izpuha, brez filtra... Mogoče minimalne izboljšave vsakič, samo pritisk pa tam tam.
Počasi je šlo samo še na slabše. Na zadnje sem bil na 0.5 bara max z zelo počasnim spooolom. Takrat sem se lotil lappat loputo od wategata, pa je šlo nazaj na 0.7 bara vsaj
Before
During
Zadnjič mi pa na klancu na avtocesti pade pritisk na 0.2 bara. Občutek kot da se bi kr na enkrat vetrnica zavrtela na osi ali pa kej.

Na postajališču pregledal na hitro, pa je vse zgledalo OK. Doma razdrem vse cevi pa spet vizuelno pregledam vse, pa zgleda vse na mestu. Skoraj nič aksialnega lufta, malo (ravno prav) radialnega lufta. Zalaufam avto brez vseh cevi pa prov lepo spoola in piha. Že začel študirat kak bom zmontiral rezervno vodnohlajeno K14 tubino, pa vseeno vse nazaj skupi sestavim in probam malo naturirat mašino:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=0wYootSS8gw[/youtube]
Get a cone filter they said... You'll have more power they said...
Zadeva je bila čisto zabita
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=xWmfoI6EOhA[/youtube]
Prepucal filter pa sem nazaj na 1 baru vsaj, kar pomeni da sem na pravi poti

. Mogoče spet probat brez lonca za katerega sumim da se je malo sesedu vmes.