17 col 8 širine pa različni et-ji, 2 majo več roba 2 manj...feltne so pa japonske in ekstremno lahke (mislim da okrog 7kg)...sem pa tud jst bil najprej presenečen ko sem zvedel da je to bla dejansko GTA oprema.Fleko wrote:Pismo 5x120, tole bi pomoje na benđolo pasalo u nulo. Kakšne dimenzije?
Za kaj takega bi se priporočal.
Nove prigode iz Oldtimer Wheels brloga

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
huh ..za kurvetino ..sam bi mogle bit dve 10
Kolko je kaj trenutno borbet A aktualen ..? Da vem če jih vlečem ven ali jih pustim še en malo starat

Kolko je kaj trenutno borbet A aktualen ..? Da vem če jih vlečem ven ali jih pustim še en malo starat

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
za 16,17,18 pr nas 0.8€/kg, v nemčiji 3€/kg, v angliji pa se tepejo za njihDS71 wrote:huh ..za kurvetino ..sam bi mogle bit dve 10![]()
Kolko je kaj trenutno borbet A aktualen ..? Da vem če jih vlečem ven ali jih pustim še en malo starat


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
pol biznis laufa
hmm..pol bomo počakali da na evropskih borzah začne aluminij rasti 


..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
WOW!! Krasna in zelo obsežna zbirka. A se morda najdejo kake 14 col 4x100, 57.1 sredinska luknja, z et-jem od 35 do 45? Rabil bi za na felicio... Magari bottlecapse od e30 ali kaj podobnega, pa stanje tudi ni treba, da je brezhibno (ajde, ravne naj bodo no...) Saj verjamem, da nimaš glih nekih ambicij po hrambi felten takih dimenzij, vprašat pa ni greh.
lp
lp

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
e30tomaž: žal...nč uporabnega
še en pretekli projekt ki je trenutno naprodaj ... večina je že zasledila končane, pa da povem da se ne splača razen če si idiot in mečeš evre čez balkon z šaflo...
osnova so bile 14 col BBS RZ 4x100 in pa 17 col obroči od trodelnih BBS
(cenovno cca 300€ 14ke BBS RZ in 450€ obroči - rabljeni seveda, novi bi bili še več).


drejar naredil svoje, 160€ kasneje...4 sredine pripravljene za 17 col obroče
jst tud naredil svoje, če dam na vago je blo tole 200€ mojega dela


peskanje, štrihanje, novi original emblemi...spet 250€ budgeta šlo

sestavljamo, tuba lepila + novi vijaki...spet 150€


torej unikatnost terja svoj $$$...poleg časa seveda, feltne so super, dvomim pa da bom še kdaj šel predelovat v trodelne...računica? zgoraj sešteto pridemo na 1500€ za 1 komplet.
še en pretekli projekt ki je trenutno naprodaj ... večina je že zasledila končane, pa da povem da se ne splača razen če si idiot in mečeš evre čez balkon z šaflo...
osnova so bile 14 col BBS RZ 4x100 in pa 17 col obroči od trodelnih BBS
(cenovno cca 300€ 14ke BBS RZ in 450€ obroči - rabljeni seveda, novi bi bili še več).


drejar naredil svoje, 160€ kasneje...4 sredine pripravljene za 17 col obroče
jst tud naredil svoje, če dam na vago je blo tole 200€ mojega dela


peskanje, štrihanje, novi original emblemi...spet 250€ budgeta šlo

sestavljamo, tuba lepila + novi vijaki...spet 150€


torej unikatnost terja svoj $$$...poleg časa seveda, feltne so super, dvomim pa da bom še kdaj šel predelovat v trodelne...računica? zgoraj sešteto pridemo na 1500€ za 1 komplet.

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
Super predelava...pohvalno
.
Je pa normalno da take stvari stanejo...ogromno dela, časa in enega skakanja do podizvajalcev, sploh kadar ni čisto vsak od postopkov in-house. Je pa problem ker večina ljudi misli, da je tak hec poceni oz. ne zna cenit takega dela.
Evo jst sm pred temle čudnim snegom še uspel oprat in poslikat Zenderce o katerih je že blo govora v tej temi...in prilagam slike...situacija še ni tako huda, bo pa vseeno treba zadeve zrihtat pred montažo na avto...
Evo, ena skupinska...

pa največja bolečina na eni od felten...

pa mal manjša bolečina..kot eni črvi se širi ta korozija...



Zdej nek hud problem še ni in so feltne dokaj lepe sam nimam pojma koliko bo šlo to naprej in kako se potem to lahko najlažje sanira? Poliral jih nebi, razen mogoče roba, sredice bi pa enkrat dal ponovno na diamond cut in potem čez lak...
Kaj predlagaš, kako se jih najbolje skladišči, da to ne gre preveč naprej?
So pa 2x 8x16 in 2x 9x16 (razmak 5x112) in kot opažam so kar redka dimenzija, tko da se jih verjetno splača obdržat?

Je pa normalno da take stvari stanejo...ogromno dela, časa in enega skakanja do podizvajalcev, sploh kadar ni čisto vsak od postopkov in-house. Je pa problem ker večina ljudi misli, da je tak hec poceni oz. ne zna cenit takega dela.
Evo jst sm pred temle čudnim snegom še uspel oprat in poslikat Zenderce o katerih je že blo govora v tej temi...in prilagam slike...situacija še ni tako huda, bo pa vseeno treba zadeve zrihtat pred montažo na avto...
Evo, ena skupinska...

pa največja bolečina na eni od felten...

pa mal manjša bolečina..kot eni črvi se širi ta korozija...



Zdej nek hud problem še ni in so feltne dokaj lepe sam nimam pojma koliko bo šlo to naprej in kako se potem to lahko najlažje sanira? Poliral jih nebi, razen mogoče roba, sredice bi pa enkrat dal ponovno na diamond cut in potem čez lak...
Kaj predlagaš, kako se jih najbolje skladišči, da to ne gre preveč naprej?
So pa 2x 8x16 in 2x 9x16 (razmak 5x112) in kot opažam so kar redka dimenzija, tko da se jih verjetno splača obdržat?

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
mam identične in ja, deljene 16tke dobivajo dobro na ceni in se obnovljene bližajo 1000€...
praktično ne moreš narest nič,ker zarad tudi let začne oksidacija pod lakom nažirat naprej, naj pa povem da maš izjemen primeek, vse zenderje ki si jih lastim imam dosti slabše. Žal poznaš pesem, obnova vzame originalnost, doda pa osebno noto. Diamond cut bi bil tukaj res najlepša rešitev, kot rečeno pri ceni 15k€ za kitajsko stružnico s skenerjem površine grem v lasten razvoj, vsaj vem da bodo tolerance v mikro, ne pa vedno večje ko se kisli materiali razmajajo v teh uber kitajskih izdelkih, morm pa še nabrat finance za projekt.
praktično ne moreš narest nič,ker zarad tudi let začne oksidacija pod lakom nažirat naprej, naj pa povem da maš izjemen primeek, vse zenderje ki si jih lastim imam dosti slabše. Žal poznaš pesem, obnova vzame originalnost, doda pa osebno noto. Diamond cut bi bil tukaj res najlepša rešitev, kot rečeno pri ceni 15k€ za kitajsko stružnico s skenerjem površine grem v lasten razvoj, vsaj vem da bodo tolerance v mikro, ne pa vedno večje ko se kisli materiali razmajajo v teh uber kitajskih izdelkih, morm pa še nabrat finance za projekt.


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
huh ..en velik lajk za custom made ..zakon 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
