Renault 4 gtl


Re: Renault 4 gtl

men obicajno z takem orodju uspe dobit "kugle" vn



Re: Renault 4 gtl
Gedore macola
Pa kje vam je lokal patriotizem porkamadona!


Pa kje vam je lokal patriotizem porkamadona!




Re: Renault 4 gtl
Evo mi je ratal.
Sem si sposodil to orodje in snel v pol minute, je pa kar močno počilo tako da res ni hotelo vn. Sem pa s svojimi predhodnimi poskusi poškodoval gumo tako da bom vseeno moral kupiti nove.
Deli so poceni in pivo je drago 




Re: Renault 4 gtl
Da nadaljujem

Ogledalo sem iz šipe prestavil pod strop.

Feltne so zrihtane.

Vse sestavljeno in priklopljeno
Motor je tudi po dolgem času spet zaropotal.
Tuki pa se spet začnejo vprašanja
Motor namreč začne hitro pridobivati na obratih brez da bi pritiskal na gas in ko ga ugasneš noče ugasniti ampak se nekaj muči dokler ga ne zadušiš, ko pa ugasne iz fergazerja pihne hlape.
Dobi preveč bencina? Po svečkah sodeč je že prej delal precej na mokri strani.
Potrebuje pa nastavitev ventilov ker je še preden je šel v garažo imel probleme pri speljevanju kjer je izgubil vso moč.
(diagnoza mojstra da ne bo kdo mislu da sam tkole diagnosticiram
)

Ogledalo sem iz šipe prestavil pod strop.

Feltne so zrihtane.

Vse sestavljeno in priklopljeno
Motor je tudi po dolgem času spet zaropotal.
Tuki pa se spet začnejo vprašanja

Dobi preveč bencina? Po svečkah sodeč je že prej delal precej na mokri strani.
Potrebuje pa nastavitev ventilov ker je še preden je šel v garažo imel probleme pri speljevanju kjer je izgubil vso moč.
(diagnoza mojstra da ne bo kdo mislu da sam tkole diagnosticiram


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Renault 4 gtl
To maš pa zelo čudno situacijo;
To da gre kar sam v obrate bi meni dalo mislit da ti nekje pušča zrak, najbolj pogosto je da je os od metuljčka (lopute) v fergazerju znucana in tam mimo vleče dodaten zrak v motor in ima zato visok štandgas.
Drugače motor se ugasne tako da se mu vzame iskro, potem se nima več kaj matrat... to kar si opisal se drugače kdaj zgodi z kakšnim dizlom ki "pobegne" ker ima zelo znucane obročke in začne kurit motorno olje ki uide mimo njih.
Ne vem kako bi se to lahko zgodilo na bencinarju, ker niti dovolj koptresije nimaš za kaj takega...
To da gre kar sam v obrate bi meni dalo mislit da ti nekje pušča zrak, najbolj pogosto je da je os od metuljčka (lopute) v fergazerju znucana in tam mimo vleče dodaten zrak v motor in ima zato visok štandgas.
Drugače motor se ugasne tako da se mu vzame iskro, potem se nima več kaj matrat... to kar si opisal se drugače kdaj zgodi z kakšnim dizlom ki "pobegne" ker ima zelo znucane obročke in začne kurit motorno olje ki uide mimo njih.
Ne vem kako bi se to lahko zgodilo na bencinarju, ker niti dovolj koptresije nimaš za kaj takega...

Re: Renault 4 gtl
to se je na kolegovi r5 isto dogajal.. ugasnes avto on se kr lavfa
pa se noben ni poglabljal zakaj se to dogaja, tk da ne znam pomagat

pa se noben ni poglabljal zakaj se to dogaja, tk da ne znam pomagat


Re: Renault 4 gtl
preveri uzig pa te zadeve, ker kot je pero rekel ko obrnes kljuc ni vec elektrike in posledicno ni iskre in avto pac crkne, vsaj moral bi edino ce mas se kje kaksne kondenzatorje pa da se nekaj casa filajo spulo pa da mas iskro ??

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Renault 4 gtl
to se je dogajalo ko je bil še bencin svinčen ..in ko si v motor za super 98 oktanski bencin tankal normal 86 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
