Čeprav sem slišal da ima 318i glava najboljše CFM številke overall (najbolj širok powerband) ima vseeno tiste blesave luknje za injektorje in če imaš gor fergazerje mi tisto z zaštopanimi luknjami nekako ne zgleda... e21 2.0 glava ima pa naslednje najboljše CFM številke overall (pa sta zelo blizu, tako da za tiste decimalke se jaz nebi ravno sekiral...)
no najboljša sem mislil za NA, sem malo pozabil da si ti turbaš
tisto kar je na slikah črno je drugače v nivoju z preostankom glave, ja, na sliki glave pač niso pofrezane pa je umazano od izgorevanja
tiste "true hemisferične" glave ki si jih gledal pa niso serijska zadeva ampak so za motorsport to naknadno frezali
fora je pa da še malo bolj na knap pritisneš bate do glave za res visoke kompresije in rabiš seveda potem posebne unobtanium zelo drage "domed" bate...
uglavnem pozabi to, ni za na cesto, sploh pa nima veze z turboti...
tulkle pa mahle 89p14 bat štrli ven čez haubo
pa ta je še v izi, tukaj je še ena bolj brutalna (zgleda da z ročno oblikovanimi komorami);
http://www.bmw2002faq.com/topic/166320- ... et-engine/