1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
karoserist.si
Posts: 537
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by karoserist.si » 07 Mar 2016, 22:41

pero27 wrote:A to prav vidim da pošpicaš našvasane flike in vare z cink sprejem preden greš z temeljno čez? Pa to drži? Sem vedno mislil da se cink spray zelo slabo drži pleha in da je primeren sano za v votle dele...
Cink sprej je tole ja. Votle dele, flike in vare pošricam s tem sprejem. Je pa to samo začasno gor, ker je važno, da je med spoji in v votlih delih, drugje se pa potem odstrani to cink barvo in pobarva z 2K barvo. Ker dela trajajo dlje časa, je to zgolj začasna zaščita na vidnih delih. Je lažje sproti samo s sprejem barvat kot pa vsakič sproti pacat z 2k barvami. Mogoče kdo misli, da si s tem naredim več dela ampak ubistvu je to v praksi hitreje kot vsakič pripravljat 2k barvo in potem čistiti pribor. Jaz to raje naredim potem, ko se nabere več mest za barvat z 2k barvo.

Ima pa cink sprej običajno res slabši oprijem od katerekoli 2k barve.
User avatar
karoserist.si
Posts: 537
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by karoserist.si » 07 Mar 2016, 22:48

grega983 wrote:
nicjasno wrote:Pri tebi bi se morali slovenski kleparji zgledovat. Tako se to dela!
Ja no .....

Pol pa prideš na alfa forum pa so kleparski posegi v tej temi opisani kot zgleden primer slabe prakse :roll: .....

.... od uporabnikov, ki še ene slike niso objavili o svojih kleparskih dosežkih :lol:
me bo vsekakor zanimal link do te teme, da bom videl kaj se opisuje kot slaba kleparska praksa...se bom tako vsaj lahko izboljšal, če bom ocenil, da kaj ne delam prav...dober nasvet/argument od kredibilne osebe namreč vedno rade volje upoštevam ;).

EDIT: našel temo: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 6&start=15
Nič konkretnega. Nekateri se pač ne strinjajo, da se povari s CO2 in nato vare pobrusi. Mislijo, da se notranjo napetost, ki nastane pri varjenju popušča s tem, da se bolj na gosto točkovno vari.
V praksi se notranje napetosti popušča tako, da se še topel var pretolče in zadeva ni več sporna. Prav tako vsi preveč povdarjajo samo varjenje s CO2, dejstvo pa je, da jaz uporabljam več vrst varjenja (co2, avtogeno, točkovno - punkt, lotanje-mesing) in vsak od teh načinov ima svoje postopke in karakteristike.
V teoriji morda še kaj drži to kar je predmet diskusije na alfa forumu, praksa pa potem pokaže drugače. Se pa strinjam v tem delu, da Unibody (samonosne) karoserije zahtevajo več previdnosti pri rezanju in varjenju kot karoserije, ki so dane na šasijo. Jaz to vedno upoštevam in med drugim tudi zato vse spoje in prekrivanja delam kot so v originalu z vsemi točkovnimi vari, ki kompenzirajo zvijanje karoserije pri velikih obremenitvah.

Evo Lauko, zaključujem offtopic ;))).
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 08 Mar 2016, 00:03

$küll wrote:offtopic ni problem, samo da se znanje širi! :)
Croma, glede ta fletnih felten, itak, sam cajta se nism najdu...bo bo ;)
Image
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by nicjasno » 14 Mar 2016, 17:15

Zelo lepo!
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 14 Mar 2016, 20:06

Jah ne vem ce je se kej za dodat... 8-)
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by DS71 » 15 Mar 2016, 10:52

ja sej ..bo zgledalo kot da ne spremljamo ker ni komentarjev ..ampak res ni kaj za dodajat v pisni obliki :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 19 Mar 2016, 02:35

Počasi se tudi ostale drobnarije nabirajo na kup:

Original nov blank keyset:
Image

Novo vzvratno ogledalo (ga bo treba še na črno pihnit):
Image

Tisto v ozadju so pa nove külese. Sem jih prvič videl cca pol leta nazaj, pa mi jih ni uspelo prespat... Sem sicer razmišljal o kakšnih novih "fejkih" katerih je zdaj mala poplava sam mi ideja ni bila kej preveč všeč. Pa še krake imajo večinoma navznoter zapognjene, te so pa kontra (konkavne) in zgleda top! 8-)
Compomotive CX1670, made in England leta '80, kovane sredice, komad po 6kg, baje je roba kr kül. Dimenzije so 16x7, bo treba zunanji rob še malo poširit! :twisted:

Image

Testna montaža - es passt!
Image

LP
Image
User avatar
Sendi
Posts: 217
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Sendi » 20 Mar 2016, 00:44

Hude so k matr, še malo roba pa bo to to!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by croma_man » 20 Mar 2016, 01:47

manjka tisti del zgodbe ko je lauko meril širino in premer feltn :lol: :lol: :lol:
Post Reply