Foto Motorsport

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Foto Motorsport
Pa titan palčke morjo to bit, ker drugače se zaradi teže ne izide z gibalno količino pri takih obratih.
Sej zagorec jih je dal tud postružit iz titana za svojo alpine mašino.
Sej zagorec jih je dal tud postružit iz titana za svojo alpine mašino.

Re: Foto Motorsport
Ja ni švoh tale škodilak. 750kg, zadaj motor zadaj pogon, 140KM in 8500+rpm
Ajde dajmo še kak video, v naravnem okolju
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9tmoqq-KbR0[/youtube]
In še malo ''dvignjene'' različice
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8ZW-mSapWBQ[/youtube]
Drugače pa ta ''primitiven'' motor skriva kar nekaj konjev.
Recimo en britanc fura iz favoritko track day-e, če se prav spomnim 680kg 138KM 1,3l, odmično gredjo od forda z nekimi 260°, vendar iz škodinimi klackalicami okoli 290°°, 2x dvojni dellorto 40, večji ventili (38/32), porting,.... Edino blok je od 1.4 fabije (še vedno škodin motor) vendar glavna gred iz 1.3 motorja, da je obdržal enako kubaturo. Blok je menjal ker ima 1.4 blok močnejše ležaje.

Ajde dajmo še kak video, v naravnem okolju
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9tmoqq-KbR0[/youtube]
In še malo ''dvignjene'' različice
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8ZW-mSapWBQ[/youtube]
Drugače pa ta ''primitiven'' motor skriva kar nekaj konjev.
Recimo en britanc fura iz favoritko track day-e, če se prav spomnim 680kg 138KM 1,3l, odmično gredjo od forda z nekimi 260°, vendar iz škodinimi klackalicami okoli 290°°, 2x dvojni dellorto 40, večji ventili (38/32), porting,.... Edino blok je od 1.4 fabije (še vedno škodin motor) vendar glavna gred iz 1.3 motorja, da je obdržal enako kubaturo. Blok je menjal ker ima 1.4 blok močnejše ležaje.
Get low, no matter how

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Foto Motorsport
ma fabija 1,4 mislim da ima že vw motor ..8v in 16v .. in ti stari bloki se mi zdi da so vedno imeli samo 3 ležaje na gredi ..tudi v feliciji
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Foto Motorsport
Prva generacija Fabie ima 1.4 dva različna motorja, 8v in 16v. 8v je osnova enaka, kot pri favorit in pri feliciji 1.3, s tem, da ima povečan hod, 16v pa je od VW. 1.4 8V motor ima še vedno glavno gred 3x uležajeno, vendar so baje močnejši ležaji.
Get low, no matter how


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Foto Motorsport
ja najboljš da kr gokart prpelejo pa dajo plastićčno vrečko čez
sam tole mora bit žvau, zelo lahko zgleda pa mejhen obračalni krog - sej repliko tega bi se moglo dat regisrirat pol...

sam tole mora bit žvau, zelo lahko zgleda pa mejhen obračalni krog - sej repliko tega bi se moglo dat regisrirat pol...


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Foto Motorsport
o tem sem bral že precej let nazaj .. naj bi se sukali okrog 1000 KM. A to so naredili repliko? Če se prav spomnem takrat prototip naj nebi preživel?
Pred kakšnimi tremi leti so taljani privleki na zrak Lancio EVC , takratni njihov proto za grupo S .
So pa svoje prototipe imeli takrat tudi pri Toyoti,Oplu,Ladi,Fordu...
Pred kakšnimi tremi leti so taljani privleki na zrak Lancio EVC , takratni njihov proto za grupo S .
So pa svoje prototipe imeli takrat tudi pri Toyoti,Oplu,Ladi,Fordu...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...



