V bistvu se niti ne, tudi nas je bilo strah kaj se bo zgodilo če ga bomo ločenega vlačli sem in tja .. ampak je avto bil sestavljen, nastavljeni lufti na vratih, vzet narazn premikan po delavnici in dan spet skupaj pa je še vedno vse štimalo ... tako da smo se odločli da barvamo školjko ločeno od podna da se rešimo overspraya ...
"Gloss" motor iz prejšnje strani se je izkazal za neuporabnega ... zato sma poiskala nadomestilo.Najprej je šel na pranje (njegov brat je del drugega projekta, ne zmenite se za njega

)
Po dobri uri pranja ..
Ker so ga očitno vlačili po tleh so cevke pod cilindri bile zmečkane, preluknjanje in popravljene z poliestrom .. poškodovane sma odstranila in jih zamenjala z plastičnimi na vzmet.
Njihova prednost je da za montažo ni potrebna demontaža glav in z tem batov in cilindrov(ker ko si enkrat tam itak delaš generalko)
Priročen pristop za take rahle osvežitve motorjev kjer še ni potrebno brušenje itd. ampak it njih izteka olje ... po takem tretmaju so ponavadi spet dobri za par tisoč kilometrov( seveda zamenjama še komplet vsa ostala tesnila)

O Anja .. o tebi se mi sanja.