Uradna "Vse bomo kupli" tema

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Pomoje to nebi navdušilo lastnika pa sem se raje vzdržal...

- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
ker že dolgo nismo nič kupli




Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Danes je za CCP žalosten dan. Našo floto je zapustil najbolj kul avto na svetu, hrošč po imenu Robinson.

K naši hiši je prišel leta 2011, in sicer iz Avstrije, kjer je skoraj že storil svoj konec in šel za darovalca organov ob obnovi njegovega mlajšega brata.
Takšen je zgledal prvi dan pri naši hiši

Lotili smo se ga z veliko vnemo

in iz njega naredili krasnega Rat-look-a z ogromno iskrene patine

Ko je bil končan ni bil razstavni eksponat, z njim smo tudi potovali
med drugim je videl je Belgijo,

Lesce,(večkrat)

Podzemelj,

Pariral mnogo mlajši tuning konkurenci na Elgato car showu v Mariboru

Na cesti še zdaleč ni bil najpočasnejši
Je pa nedvomno obračal glave in vabil nasmeh na usta.
Danes je zaključil zgodbo v naši hiši, Čakajo ga novi izzivi, nova potovanja in pomojem se je njegova zgodba komaj prav začela. Novi lastnik je podoben "bolnik" kot mi, zato sploh ne dvomim, da bi Robi ostal pozabljen v kakšni garaži.
Robinson, Zbogom!


K naši hiši je prišel leta 2011, in sicer iz Avstrije, kjer je skoraj že storil svoj konec in šel za darovalca organov ob obnovi njegovega mlajšega brata.
Takšen je zgledal prvi dan pri naši hiši

Lotili smo se ga z veliko vnemo

in iz njega naredili krasnega Rat-look-a z ogromno iskrene patine

Ko je bil končan ni bil razstavni eksponat, z njim smo tudi potovali
med drugim je videl je Belgijo,

Lesce,(večkrat)

Podzemelj,

Pariral mnogo mlajši tuning konkurenci na Elgato car showu v Mariboru

Na cesti še zdaleč ni bil najpočasnejši

Je pa nedvomno obračal glave in vabil nasmeh na usta.
Danes je zaključil zgodbo v naši hiši, Čakajo ga novi izzivi, nova potovanja in pomojem se je njegova zgodba komaj prav začela. Novi lastnik je podoben "bolnik" kot mi, zato sploh ne dvomim, da bi Robi ostal pozabljen v kakšni garaži.
Robinson, Zbogom!


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Slava mu! 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Btw... 115-ka je bila kupljena v smislu "iz dveh naredi enega" ?
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
nicjasno wrote:Btw... 115-ka je bila kupljena v smislu "iz dveh naredi enega" ?
kuplena je bla za to, ker je quick fix pa da se bom lahko vozo čez poletje


Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Akcija dalje,
Kabrio sem pa tja

Sveže speskan, prišel nazaj do ličara, ki ga da v temelj in takšen počaka na še eno senanso kleparije, ko se klepar vrne iz zasluženega dopusta
Kabrio sem pa tja


Sveže speskan, prišel nazaj do ličara, ki ga da v temelj in takšen počaka na še eno senanso kleparije, ko se klepar vrne iz zasluženega dopusta


Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Nedelja je itak najbolj tečen dan v tednu ... zato sma popoldan zložila do konca še en motor



O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Zmontirana oljna črpalka in dodatni karter, v tip1 motor gre samo cca. 2,5 litra olja, z montažo dvojnega karterja se količina olja poveča, ker pride malo nižje se čez njega poveča prepih in vse to blagodejno vpliva na temperaturno občutljivost teh motorjev.
Polek tega se zajem olja premakne v njega in tudi pri nizkem nivoju olja onemogoča da bi ležaji v ovinkih ostali suhi ... zelo posrečen dodatek za te motorje.Žal pa precej neroden za nizka vozila kjer je potem aluminjast karter najnižja točka vozila in je na motor priterjen le z vijaki ki navadno držijo samo pokrovček.

Polek tega se zajem olja premakne v njega in tudi pri nizkem nivoju olja onemogoča da bi ležaji v ovinkih ostali suhi ... zelo posrečen dodatek za te motorje.Žal pa precej neroden za nizka vozila kjer je potem aluminjast karter najnižja točka vozila in je na motor priterjen le z vijaki ki navadno držijo samo pokrovček.

O Anja .. o tebi se mi sanja.
