hehe, no evo, mala sola opel-elektrike
Spodaj prilozena shema z oznacenim vzigalnim delom..
- vzigalna tuljava dobi na sebe + (pin 15) iz dveh vej. Ena je iz smeri kontakt +, druga pa iz starterja (pin 16). tista, ki pride prek kontakt + je speljana prek upora (1,8ohm), da je med obratovanjem avta na tuljavi nizja napetost. Pri vzigu avta, ko obraca starter pa iz tam spusti polnih 12V, da je mocnejsa iskra.
Ta uporovna zica je "klasicni zajeb" pri predelavah na einspritz oz. elektricni vzig. Ljudje pozabijo to prevezat na normalni kontakt +, potem pa elektronski vzig zarad prenizke napetosti sploh ne deluje (cinspule in ostale zadeve za el. vzig so namrec prilagojene na polno napetost).
Sicer pa sem nagruntal da tudi s prevezanim stromom obcasno cuka
Danes dodal se filter za gorivo pred uplinjac, plan je se pregledati razdelilec ce ima aksialno luft (malo ga ima, moram preveriti se drug razdelilec)