Post
by gtyrant » 23 Feb 2016, 23:34
Sprednji(spredaj in na boku, odvisno od položaja) oranžni smerniki ponavadi ko samo svetijo služijo kot oranžna pozicijska luč. Zadaj imaš rdečo bočno pozicijo, katero če prav razumem ti bo klepar zavaril. Rdeči smerniki zadaj so klasika. Pa verjetno imaš simetrični snop kratkih luči.
Naša država je ena velika zmešnjava ko pride do teh reči. Še posebaj je problematično, če vozilo ni starodobnik. Ker je potrebna predelava... Pa tudi vsi lastniki starodobnikov niso brez tovrstnih težav. Določeni imajo težave, ker jim na tehničnih pregledih težijo zaradi rdečih zadnjih smernikov. Na homologaciji pa priznajo tovarniško stanje. Ni nobene usklajenosti med homologacijo, t. pregledom in statusom starodobnika, vsaj jaz nekako tako razumem.
Jaz ti svetujem, da ne prevezuješ in predeluješ. Mogoče samo rdeče smernike zadaj na oranžne, če boš tako imel boljši občutek zaradi varnosti na cesti. Na Thunderbirdu ohranjam originalno stanje, New Yorker je pa predelan na oranžne smernike zadaj, pa tudi spredaj so naredili celo zmešnjavo.
Večina rdeče smernike zadaj predela na oranžne tako, da uporabi oranžno žarnico v prostoru kjer so luči za vzratno vožno, če vozilo to omogoče.
Meni je pa mnogo bolj všeč naslednja opcija, za katero sem zvedel pred dnevi. Pa nobene predelave, prevezovanja ni potrebnega. In sicer LED ki sveti belo in rumeno. Tako ohraniš obstoječ žaromet. Ob enem imaš rdečo pozicijsko luč, in oranžni smernik.