PU - polyurethan vs. gumi puše

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
men se obnesejo super, avto je to kar rabim, gokart. Zadaj odkar imam ekscenter luknje na rokah mi strižejo puše in zarad tega pride do čričkanja, problem bo hitro rešen, nove puše z malo zamaknjenimi luknjami bodo rešile problem.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
A tele?
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 10882.html
Ko smo že ravno pri tem; se kaj spomniš koliko je bilo popravljanja camberja zadej? bi blo ta 1° dovolj da bi zravnal kolesa zadaj brez švasanja tistih eliptičnih lukenj na most?
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 10882.html
Ko smo že ravno pri tem; se kaj spomniš koliko je bilo popravljanja camberja zadej? bi blo ta 1° dovolj da bi zravnal kolesa zadaj brez švasanja tistih eliptičnih lukenj na most?

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
Cool tnx za komentarje
Ja očitno podmazovanje res igra veliko vlogo, pa tudi sama konstrukcija podvozja mora verjetno "odgovarjat" puši.

V mojem primeru se roke povsod premikajo po osi puše, izjema je le tension rod kjer zadeva striže. Te sem vzel gumijaste...just to be on the safe side


V mojem primeru se roke povsod premikajo po osi puše, izjema je le tension rod kjer zadeva striže. Te sem vzel gumijaste...just to be on the safe side


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
Sepravi cca. 3° si moral popravit zadaj camber za sedanjo višino?croma_man wrote:e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
Nekaj nabavljam puše pa na Powerflex strani nič ne piše koliko so njihove vijolčne trde, zato sem jim poslal mail, bo še komu prav prišlo. (Za Strongflex jim pa piše na strani)
Powerflex vijolčne: 80 ShA
Stronglfex rdeče: 80 ShA
Strongflex rumene: 90 ShA
Powerflex črne: 95 ShA
Powerflex vijolčne: 80 ShA
Stronglfex rdeče: 80 ShA
Strongflex rumene: 90 ShA
Powerflex črne: 95 ShA

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše
Odvisno zakaj imaš avto
Sem sprobal vse
Prvo sem imel rumene strong flex, rdeče so kot org le da so rdeče. Rumene so ok za bolj hitro vožnjo kot pa z org.
Potem sem šel kar na črne powerflex, vijolčne sem imel zmes in niso slabe
Vijolčne so najtrše za cesto, črne pa so za trackdaye, ampak jaz imam za vsak dan in so super, sploh če imaš mehkejše amortizerje.
Je pa z črnimi hitra in odzivna vožnja top izbira z malo boljšimi amortuzerji, v primeru org amortizerjev so črne puše neuporabne in škoda €€ ker so x2 dražje od rumenih
Sem sprobal vse
Prvo sem imel rumene strong flex, rdeče so kot org le da so rdeče. Rumene so ok za bolj hitro vožnjo kot pa z org.
Potem sem šel kar na črne powerflex, vijolčne sem imel zmes in niso slabe
Vijolčne so najtrše za cesto, črne pa so za trackdaye, ampak jaz imam za vsak dan in so super, sploh če imaš mehkejše amortizerje.
Je pa z črnimi hitra in odzivna vožnja top izbira z malo boljšimi amortuzerji, v primeru org amortizerjev so črne puše neuporabne in škoda €€ ker so x2 dražje od rumenih
Drift is not a crime, is a different driving style
