Po nekje 5 letih se je začel projekt 200hp/1t premikati.
Začetna ideja je bila atmosferc s ~130hp, potem mala turbinca na k-jetronic za nekih 150hp, potem malo večja turbinca... pa sem raje opustil idejo o K-jetonicu, pa grem raje na Digifiz (kar bo lepa osnova, če se bo šlo na MS ali kaj podobnega).
Od G60ke se je pobralo dol glavo, kateri zdej počasi večam kanale.
Ventili pred pucanjem
Po pucanju (pro tip: stara mehanska glava je super nadomestek kartona za držat ventile v pravem vrstnem redu):
Kako in kaj se zgledujem po tej temi:
http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... oject-head
Trenutni plani so AAD (2.0 audi) blok, PG (g60) glava, k24 turbina (turbina, kolektor, karter... vse iz švohnejšega Golf 2 1.6 TD), digifant 1 (g60) vbrizg, nekje 9:1 kompresija z dvojnimi kovinskimi dihtungami od 9A (2.0 16v). Upam na ~180 konjev na gredi (američani z ne-portanimi glavami in malo nižjim tlakom kot bo pri meni delajo 140-150 na kolesih. Boost se začne pri 2200 že, pa vleče do 6500).
More to come (upam da kej prej kot v 5 letih

)