Ford Taunus coupe 3.1 V6 Zauger

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Senzorja pretoka ne rabiš ker se pretok računa posredno iz tlaka, obratov in temperature zraka.
Let's go Brandon!

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Problem je v tem da se ne spoznam neki ful na te standalone a imaš kakšen info kakšne senzorje kupit da bo to kompatibilno
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Let's go Brandon!

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
eugene wrote:prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Eugene a si ti slučajno kje Lj ali okolica. Te povabim na kafe ali pir, če bi bil tako prijazen in mi malo svetoval glede teh zadev, da ne bom spet kej fovš kupu


Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Ne sem z obale in nimam neke olje delat v ljubljani kaj takega. V glavnem se moraš prvo odločit keri stanalone ecu boš kupu. Lahko kam megasquirt MS 3 je precej sofisticiran ima senkvenčni vbrizg in vse in še več kar rabiš ter lahko kupiš tudi kako izdelano verzijo http://megasquirt.info/products/pro-con ... s/ms3-pro/
, ki ima bolj robusten hardwere ( konektorji ). potem mogoče kak angleški DTA( s40 ima papi) - ti boš rabu vsaj s60 ker hočeš furat kolko sem razumu wasted spark na 6 cil http://www.dtafast.co.uk/compare_ECUs.htm.
Popularna varjanta je tudi VEMS ki je tudi cenovno kar ugoden in zmogljiv https://shop.vems.hu/catalog/vems-p-48. ... 0f2e2c664d .
Jaz bi ti predlagal neki od tega trojega.potem malo preštudiraš kake senzorje boš nabavu ( tej troji imajo vsi več ali manj vse nastavljivo. Ko boš imel vse nabavljeno pa daš nelkomu da ti vse to zmontira in ožiči in po možnosti če se znajde vsaj za silo nastavi ali pa pelješ takoj h kakemu hemiju ali kakemu drugemu tunerju da ti nastavi z nule in stuna na valjih.
, ki ima bolj robusten hardwere ( konektorji ). potem mogoče kak angleški DTA( s40 ima papi) - ti boš rabu vsaj s60 ker hočeš furat kolko sem razumu wasted spark na 6 cil http://www.dtafast.co.uk/compare_ECUs.htm.
Popularna varjanta je tudi VEMS ki je tudi cenovno kar ugoden in zmogljiv https://shop.vems.hu/catalog/vems-p-48. ... 0f2e2c664d .
Jaz bi ti predlagal neki od tega trojega.potem malo preštudiraš kake senzorje boš nabavu ( tej troji imajo vsi več ali manj vse nastavljivo. Ko boš imel vse nabavljeno pa daš nelkomu da ti vse to zmontira in ožiči in po možnosti če se znajde vsaj za silo nastavi ali pa pelješ takoj h kakemu hemiju ali kakemu drugemu tunerju da ti nastavi z nule in stuna na valjih.
Let's go Brandon!

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Pri sestavlanju sem opazil, da z blatnika malo solzi Rja.
Glede na to, da je ličar+klepar vzel 7000€ se to naj nebi zgodilo. Najprej sem mislil, da je steklo od šraufov, ker je bil avto nekaj časa zunaj ampak sem se vseeno odločil sneti blatnike in našel tole:



Mojster je pozabil zaščititi spodnji del blatnika in surovo speskanega zašraufal direktno na krak (brez neke tesnilne mase in česa drugega) :/
Za ta denar se to nebi smelo zgoditi.
Ampak smo sanirali ni bilo še nič kritičnega:




Sedaj še zmontiram potem pa se bom lotil počasi notranjosti.
Glede na to, da je ličar+klepar vzel 7000€ se to naj nebi zgodilo. Najprej sem mislil, da je steklo od šraufov, ker je bil avto nekaj časa zunaj ampak sem se vseeno odločil sneti blatnike in našel tole:



Mojster je pozabil zaščititi spodnji del blatnika in surovo speskanega zašraufal direktno na krak (brez neke tesnilne mase in česa drugega) :/
Za ta denar se to nebi smelo zgoditi.
Ampak smo sanirali ni bilo še nič kritičnega:




Sedaj še zmontiram potem pa se bom lotil počasi notranjosti.

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Js mam emuja na svoji "streli"MAIK wrote:eugene wrote:prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Eugene a si ti slučajno kje Lj ali okolica. Te povabim na kafe ali pir, če bi bil tako prijazen in mi malo svetoval glede teh zadev, da ne bom spet kej fovš kupu








- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Uf uf... za 7k je pa to grda slamparija.
Pa ne pozabit se vosek naspricat povsod.
Pa ne pozabit se vosek naspricat povsod.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
In se je ponovno potrdilo;
If you want it to be done right; do it yourself.

If you want it to be done right; do it yourself.


Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
ejejej, zna bit še kje drugje nek na pola narejen?
sicer pa, kdaj bo prvi burnout? Lepo napovej datum, boš mel vsaj neko motivacijo, da skončaš to odesijado
1.4.2016 pa roka? 
sicer pa, kdaj bo prvi burnout? Lepo napovej datum, boš mel vsaj neko motivacijo, da skončaš to odesijado


