Skoraj dve leti od zadnje objave
Po ličariji dolgo časa nazaj se je permanentko temeljito naoljilo
.....fotr pa čisto vzhičen nad naoljenim dvoriščem
V avto sem namestil že nekaj drobovja
Ker krame/rezervnih delov ni nikoli dovolj, sem se prelevil v pravega bakrenega, še daily alfa zgleda včasih kot cigomobil
V tem primeru sem v Logatcu zvohal komplet menjalnik, kardan in premo od 33 1.3 ie 4x4. Ker se je enim bedakom zdelo smiselno popolnoma lepo 4x4 karoserijo razrezati za staro železo, potem ko menjava motorja z 1.3 ie na 1.7 ie ni uspela zaradi razlik v štromu. Jebeni mesarji
Nekje tu vmes je sledila selitev, bajta, izdelava nadstreška, finance, razpoloženje ......
Pa je šlo kakšnega pol leta naokoli ......
Selitev vsebine garaže v klet hiše

Črn cigomobil v akciji

Kr pogumna odločitev prevažanja dveh 16v motorjev v bež leder notranjosti :mrgreen:
Naj služi, če sem že služil da sem zaslužil za njo
Zgoraj - original menjalnik z ubitimi sinhroni, težkim prestavljanjem, olje ščije z vsakega tesnila ....
Sredina - menjalnik z 4x4 karavana z neznano zgodovino, puščanjem olja na vsakem tesnilu
Spodaj - menjalnik z bojda prevoženimi samo 90 kkm in kapitalnim puščanjem olja na vsakem tesnilu
Tako po večerih sem pričel v kleti pedenati drobovje. Za ogrevanje zadnje zavore.
Ne moreš da verjameš kako se da zakomplicirati zadnjo čeljust s toliko oringi, semeringi, seger obročki, ......
Nadaljeval sem z obnovo preme (bolj čiščenje in barvanje ker ni veliko, kar bi lahko krepnalo na njej razen bremz)
Pod pankom se je začelo nabirati lepo očedeno železje
Pa seveda vmes ni šlo brez zbiranja dodatne krame - kosi še enega 16v mopeda in sprednje brezme z dedre turbo kot osnova za en projekt na delti, ki bo predstavljen ob drugi priliki
J... ga, zgleda sem horder
Ker vzmetenje ni samo na zadnji aksi, sem se lotil še sprednje akse
Fedre peskane in prašno barvane, turnškova sprednja amortizerja in pa bremzi z jebene opel calibre.
Čeljusti sem dobil gratis od nekaterim poznanega alfista s Tomačevega z obrazložitvijo da so diski in čeljusti genau s calibre turbo in da na šrauf pašejo na abšenkl na trentatre, kar naj bi namudril en hrvat, ki je to kramo šenkal temu alfistu.
Ja ja, dobro se je zanašati na znanje/neznanje drugih. Ne bom razlagal kako dolgo je trajalo, da sem ugotovil, da čeljusti so z opel calibre/astre, so pa z 2.0 16v modela in da res pašejo na šrauf. Še adapterja ne rabiš. Le na disku je potrebno na notranji strani, kjer nasede na nabo, podrejati en rob.
Sta pa diska premera 284 mm z batkom premera 54 mm, kar je opazno več od fabriških 240 mm in 48 mm. Tako da mislim da bo nekaj bolj haska ob zaviranju
Pol leta za tem in dobrih 70 m2 nadstreška kasneje ena gasilska .....
Permanentka in delta končno pod isto streho v družbi kripe gazde in gazdarice
Jap, malo frišne slike
