Letošnje leto je bilo precej neprijazno do alfice, na žalost... Pa ne, da bi bilo kaj narobe, z njo


Pa da ne bom samo iskal izgovorov, nekaj malega se je vseeno dogajalo


Glave so sestavljene in nestrpno čakajo na zakon z gospodom Blokom

Ohišja odmičnih gredi očiščena in pobarvana

Nekje vmes sem se vseeno odločil, da snamem rezervoar, da našpricam zaščito na tisti del podna. Sem tuhtal prvo, če bi ga sploh jemal dol, ker s spodnje strani ni bilo niti ene krastice rje. Pod, ki je nad njim pa vem, da je bil brez rjastih presenečenj, ampak sem hotel samo iz čistega mira dati gor novo izolacijo. Potem, ko sem snel tank, se je na mene usulo za kakega pol kubika peska in umazanije, ki je skrivala ZELO negativno presenečenje...

S spodnje strani brez krastice, zgoraj pa pregnit do konca

Zaradi mirne vesti sem na podn nametal še kar nekaj dinitrola, pa ne, da nebi bilo gor zadosti zaščite, ampak gospod klepar je novo zaščito nanesel samo tam, kjer je kaj flikal, ostalo pa pustil kot je. Zato sem cel podn lepo še enkrat sčistil in našprical na novo. In ker je to moja prva obnova, sem seveda zajebal, ker nisem tega naredil pred ličarijo in barvanjem, zato sem cel avto ovil v pleskarsko folijo in vse delo opravil LEŽE pod avtom


Ponovno sem razdiral tudi zadnji most, ker sem semeringe nabil na napačno stran na pestu

In ker je bilo vse narazen, bi bilo narobe, da bi spet vse nazaj sestavil z rjastimi šraufi, je ves vijačni material in raznovrstne drobnarije romalo na galvaniziranje.
Zadevo sem čez par dni ponovno zmetal skupaj in nastalo je tole...

Nato sem gor nabil še rokice s powerflexi...


Pred 2 tednoma pa se mi je nasmehnila še ena sreča! izvedel sem za eno 33 Imola, ki je lastniku delala samo gužvo v garaži in se je je bil pripravljen odreči po zelo "razumljivi" ceni

Sledil je ogled in dogovor je bil sklenjen. Ampak alfica ni mogla domov na lasten pogon, ker...

... je bil motor po vzoru 911 nameščen ZA zadnjo osjo

Tip je avto nabavil z željo, da iz njega pajsne motor in ga da v svoj buggy projekt, ampak, ko je bil boxerček zunaj, je ugotovil, da ne bo pasalo v buggyja zaradi čudno pozicioniranih nosilcev šasije... Zato je romal nazaj v alfico, ampak za zadnjo os (prtljažnik

Jaz sem jo vzel za dele. In glede na to, da je serije Imola, je imela kar nekaj bombončkov, ki so bili specifični samo za to serijo. Original spojler, enake pragove kot 16v boxer in Permanent4, usnjen volan, notranjost je specifična samo za ta model in je mešanica "usnja" in blaga, meglenke, specifična alu platišča, in to kar 5 (jap, tudi rezerva je taka

Vzel sem jo tudi zaradi vseh specifičnih vijakov, sponk, nosilčkov, plastik in vsega, kar se tekom obnove poškoduje, uniči ali zgubi. Upam samo, da bo tudi rezervoar še spodoben, ker to je bil eden glavnih razlogov nakupa...

jap, Ursus 335 jo je odpeljal na njeno zadnjo pot



En teden po nakupu (na avtu delam izključno samo ob sobotah, ker mi izredno dolgi delavniki v službi med tednom ne dopustijo drugače



Seveda je gospodična donatorka začela veselo kazati svoje čare, ki jih je na zunaj zelo dobro skrivala...

Zunanje plehovje je presenetljivo dobro ohranjeno, tudi okoli pokrovčka za tankati (klasična šibka točka 33k), ni niti pikice rje... Zato bodo vsi karoserijski deli, vključno z zadnjimi boki romali na lager... Jebiga, treba misliti vnaprej

Danes pa sem po dolgem času tudi delno odvil mojo nepremičnino...

Pajki nemoteno opravljajo svoje delo znotraj

Razlog pa je tale...

Zaljubil sem se v tapete od Imole... In poleg tega so vgrajeni še tile original biserčki...

Zato se je zgodilo tole...

Mnenja anyone?
