Kadett C 1.2


Re: Kadett C 1.2
Izdelava in v gradnja naj bi prišla nekje 1000€.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Kadett C 1.2
Bi si mislil da za tako popularen avto kot je kadett C obstaja premade kletka na trgu, a ne obstaja?

Re: Kadett C 1.2
Seveda obstaja, samo za ta model ne
na žalost
obstaja za coupe varjanto.. gt/e in podobno..


obstaja za coupe varjanto.. gt/e in podobno..

Re: Kadett C 1.2
Mene pa zanima če je že kdo odkrival katera zadnja aksa bi najbolše pasala na kadetta.. Do zdej nisem še našel nič prav uporabnega, nagibam se pa na deljeno oz. Vsaka roka zase..
Drugače pa mislim da je opcija od mante b, sam je sestavljena(bolj toga)

Drugače pa mislim da je opcija od mante b, sam je sestavljena(bolj toga)

Re: Kadett C 1.2
'Deljena' ali 'bolj toga'
... kar ti srce poželi
Hja tu je en kup opcij oz. praktično pašejo na kadetta vse akse sveta ... Vprašanje je le, kolko dela in predelav bi ti želel dat v tak projekt.
Če si bolj plug&play izvajalec, potem ni druge kot Manta A, Ascona A minimalno 1.6S in več.
Ascona,mantaB ima zadnjo 'bolj togo' premo širšo za 7 cm. Torej potegne to predelavo bokov zadaj, ušesa panharda in vpetje torqtuba. Pa fino je potem še spredaj poširt roke, da se ne boš okol vozil s 35mm distančniki.
Kar se pa 'deljenih' aks tiče, je pa opcij tok, da brez veze govort. Potrebuješ le švasaparat, pleh, flekso, vrtalnik ... pa majstra, ki ti bo skrajšal polosovine
Videl sem pa naslednje akse na kadettih, Omega A, BMW e30 in e36, AR75, (Volvo 240, Ford) - vpete s 4 link sistemom.
Ni da ni opcij ti rečem. Če greš na posamično vpetje, seveda vzameš nekaj kar ima že špero. Ampak je pa treba vedet, da se taki avti najbolje peljejo s togo.


Hja tu je en kup opcij oz. praktično pašejo na kadetta vse akse sveta ... Vprašanje je le, kolko dela in predelav bi ti želel dat v tak projekt.
Če si bolj plug&play izvajalec, potem ni druge kot Manta A, Ascona A minimalno 1.6S in več.
Ascona,mantaB ima zadnjo 'bolj togo' premo širšo za 7 cm. Torej potegne to predelavo bokov zadaj, ušesa panharda in vpetje torqtuba. Pa fino je potem še spredaj poširt roke, da se ne boš okol vozil s 35mm distančniki.
Kar se pa 'deljenih' aks tiče, je pa opcij tok, da brez veze govort. Potrebuješ le švasaparat, pleh, flekso, vrtalnik ... pa majstra, ki ti bo skrajšal polosovine

Videl sem pa naslednje akse na kadettih, Omega A, BMW e30 in e36, AR75, (Volvo 240, Ford) - vpete s 4 link sistemom.
Ni da ni opcij ti rečem. Če greš na posamično vpetje, seveda vzameš nekaj kar ima že špero. Ampak je pa treba vedet, da se taki avti najbolje peljejo s togo.



- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Kadett C 1.2
dej Gušti ..vrži kakšno arhivsko sliko z "deljeno" akso ...ko si še bil mlad in zagnan 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


Re: Kadett C 1.2
Najlepša hvala za odgovore.
Kar se pa izrazosljovja tiče.
Ko sem sedaj še enkrat prebral, se za glavo držim
Upal sem, da bo lažje zastopit, ubistvu sem use zaj...
Glede aks. Hočem čim širše in čim boljše vozne lastnosti(špera je pa obvezna)
kako ste pa sprednjo širili, ste uporabili od mante a ali kaj boljšega?
Kar se pa izrazosljovja tiče.
Ko sem sedaj še enkrat prebral, se za glavo držim

Upal sem, da bo lažje zastopit, ubistvu sem use zaj...

Glede aks. Hočem čim širše in čim boljše vozne lastnosti(špera je pa obvezna)


