Kadett C 1.2

Post Reply
User avatar
ZiZa
Posts: 1341
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Kadett C 1.2

Post by ZiZa » 02 Dec 2015, 10:17

Tud flockajo
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 02 Dec 2015, 12:45

Izdelava in v gradnja naj bi prišla nekje 1000€.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Kadett C 1.2

Post by pero27 » 02 Dec 2015, 21:11

Bi si mislil da za tako popularen avto kot je kadett C obstaja premade kletka na trgu, a ne obstaja?
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 02 Dec 2015, 21:28

Seveda obstaja, samo za ta model ne :) na žalost :(
obstaja za coupe varjanto.. gt/e in podobno..
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 07 Dec 2015, 13:24

Mene pa zanima če je že kdo odkrival katera zadnja aksa bi najbolše pasala na kadetta.. Do zdej nisem še našel nič prav uporabnega, nagibam se pa na deljeno oz. Vsaka roka zase.. :)

Drugače pa mislim da je opcija od mante b, sam je sestavljena(bolj toga)
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Kadett C 1.2

Post by Opelpower » 07 Dec 2015, 17:18

'Deljena' ali 'bolj toga' :lol: ... kar ti srce poželi :D

Hja tu je en kup opcij oz. praktično pašejo na kadetta vse akse sveta ... Vprašanje je le, kolko dela in predelav bi ti želel dat v tak projekt.

Če si bolj plug&play izvajalec, potem ni druge kot Manta A, Ascona A minimalno 1.6S in več.
Ascona,mantaB ima zadnjo 'bolj togo' premo širšo za 7 cm. Torej potegne to predelavo bokov zadaj, ušesa panharda in vpetje torqtuba. Pa fino je potem še spredaj poširt roke, da se ne boš okol vozil s 35mm distančniki.

Kar se pa 'deljenih' aks tiče, je pa opcij tok, da brez veze govort. Potrebuješ le švasaparat, pleh, flekso, vrtalnik ... pa majstra, ki ti bo skrajšal polosovine :lol:

Videl sem pa naslednje akse na kadettih, Omega A, BMW e30 in e36, AR75, (Volvo 240, Ford) - vpete s 4 link sistemom.

Ni da ni opcij ti rečem. Če greš na posamično vpetje, seveda vzameš nekaj kar ima že špero. Ampak je pa treba vedet, da se taki avti najbolje peljejo s togo. :P
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Kadett C 1.2

Post by DS71 » 07 Dec 2015, 17:30

dej Gušti ..vrži kakšno arhivsko sliko z "deljeno" akso ...ko si še bil mlad in zagnan :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Kadett C 1.2

Post by Opelpower » 07 Dec 2015, 17:46

Image
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 07 Dec 2015, 19:13

Najlepša hvala za odgovore.
Kar se pa izrazosljovja tiče.
Ko sem sedaj še enkrat prebral, se za glavo držim :)
Upal sem, da bo lažje zastopit, ubistvu sem use zaj... :)

Glede aks. Hočem čim širše in čim boljše vozne lastnosti(špera je pa obvezna) :) kako ste pa sprednjo širili, ste uporabili od mante a ali kaj boljšega?
User avatar
Opelpower
Posts: 1674
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Kadett C 1.2

Post by Opelpower » 07 Dec 2015, 22:27

Image
Post Reply