
Uradna "Vse bomo kupli" tema

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Me zanima seveda ... lusno bi blo met enega takega originalneža, po eni sezoni z robinsonom moj križ ni več isti 

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Rosenbauer nadgranja za gasilski kamion Land Rover, upam da nebo snega jutri, ko gre v smeri Lj

Takšen se mi zdi ..



Takšen se mi zdi ..

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Aljaž si že pušča zimsko dlako vidim 


- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Na ZS mas cifro. Ga grem polek gledat ko se bos zmenuCox wrote:Me zanima seveda ... lusno bi blo met enega takega originalneža, po eni sezoni z robinsonom moj križ ni več isti

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Tnx za info .. bomo preveverli kaka je situacija 

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
A mercedes can also bring driving pleasure



O Anja .. o tebi se mi sanja.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
a gre v treske? rabim par kosov ker se moj to zimo štriha.

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Avto sma peljala za uporabnika @strider87 tak da se najboljše na nejga obrnit ... kolko smo na hitro podebatirali njegova usoda še ni znana 

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Včeraj sma ponovno oživela še en motor, ki se je pred časom naenkrat ustavil.
Razlog je bil odtegnjen vztrajnik
... Motor je bil sicer v super stanju (neodprt blok, ležaji še std.). Prihaja iz "kübelwagen". Načeloma se gre za klasični "tip1" blok motorja, ki pa ima manjšo kompresijo(vrjetno zaradi uporabe je v vojski pripravljen na slabše gorivo) in pa nekaj zanimivih ojačitev ki so privijačene na spodnji del bloka(vrjetno zaradi uporabe po terenu
)

Kot posledica majnše kompresije in neuporabe teh vozil zaradi specifike vozila tudi glave med ventili niso bile počene (kar je pogosta težava rabljenih glav na klasičnih motorjih).
No pa k težavi ... Vztrajnik je pritrjen z enim velikim vijakom, tukaj se je ta razrahljal in vztrajnik si je naredil svojo pot okoli gredi... slike povedo več.


Zaradi opletanja vztrajnika je pobrusilo notranji del zvona na menjalniku (kar ni nek problem), uničilo je luknje kjer pridejo zatiki med gredjo in vztrajnikom in rahlo poškodovalo ohišje motorja na koncu kjer se nahaja zadnji ležaj.
Ohišje je bilo potrebno dati na brušenje in je dobilo nove ležaje na gredi, ojnicah in na odmični. Glavno gred in vztrajnik sma parvtako zamenjala z drugimi rabljenimi kosi, gred seveda pobrušena na nove mere, vztrajnik pa površinsko poravnan tam kjer seda lamela.
Rahle obdelave so bile deležne tudi glave motorja, ker je načeloma zmeraj treba poravnati površino kamor sede cilinder (ker tukaj seveda ni tesnila
), smo hkrati še malo dvignili kompresijo.
Ko smo pa že tukaj, pa sma zamenjala še batne obročke in montirala teflone ki jih zračnohlajeni motorji iz tovarne nimajo.
Kaj še naj rečem drugega kot pa ... wroooommm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UePYYIPUIhQ[/youtube]
Razlog je bil odtegnjen vztrajnik



Kot posledica majnše kompresije in neuporabe teh vozil zaradi specifike vozila tudi glave med ventili niso bile počene (kar je pogosta težava rabljenih glav na klasičnih motorjih).
No pa k težavi ... Vztrajnik je pritrjen z enim velikim vijakom, tukaj se je ta razrahljal in vztrajnik si je naredil svojo pot okoli gredi... slike povedo več.


Zaradi opletanja vztrajnika je pobrusilo notranji del zvona na menjalniku (kar ni nek problem), uničilo je luknje kjer pridejo zatiki med gredjo in vztrajnikom in rahlo poškodovalo ohišje motorja na koncu kjer se nahaja zadnji ležaj.
Ohišje je bilo potrebno dati na brušenje in je dobilo nove ležaje na gredi, ojnicah in na odmični. Glavno gred in vztrajnik sma parvtako zamenjala z drugimi rabljenimi kosi, gred seveda pobrušena na nove mere, vztrajnik pa površinsko poravnan tam kjer seda lamela.
Rahle obdelave so bile deležne tudi glave motorja, ker je načeloma zmeraj treba poravnati površino kamor sede cilinder (ker tukaj seveda ni tesnila

Ko smo pa že tukaj, pa sma zamenjala še batne obročke in montirala teflone ki jih zračnohlajeni motorji iz tovarne nimajo.
Kaj še naj rečem drugega kot pa ... wroooommm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UePYYIPUIhQ[/youtube]
O Anja .. o tebi se mi sanja.

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Zelo lepo tece!
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
