'74 VW 1303

Re: '74 VW 1303
Kakšne T pa dosegaš ko so "previsoke"? Pod avtom maš polno vrtincev zraka, mogoče je v tem problem, sam hladilnik ne zgleda neki majhen... Spred ga pa nebi dal nekam?

Re: '74 VW 1303
Pri zračnohlajencih naj bi bilo vse kar je nad 130°C močno nezaželjeno, na dolgi rok baje celo kritično.. Kljub morebitni uporabljeni sintetiki. Velik problem zračnohlajenih blokov naj bi bil uporabljen material za litje le-teh, sploh pri tip1 motorjih ki so itak iz sira in so že nasplošno bolj občutljivi. Tako pravijo tuji majstri, meni se zdi pa predrago jih ne poslušat 


Re: '74 VW 1303
probaj 10w-60 motul 8100 xpower, naceloma bi si clovek mislil ahh to ni zame to so stare masine, ampak olje je gosto, pa se visoke tgemp dobro prenese, jaz mam notri zdaj to po vecletni uporabi 10-40 pa vmes se 100km 5-40
Zdaj tole mam nekak najboljsi filing. edino ob hladnem zagonu malo dlje traja da olje nabije pritisk, ampak to je pomojem malo tudi zaradi lokacije in odjema ki mi gre na turbo...
drugace pa lahko samo priporocam

Zdaj tole mam nekak najboljsi filing. edino ob hladnem zagonu malo dlje traja da olje nabije pritisk, ampak to je pomojem malo tudi zaradi lokacije in odjema ki mi gre na turbo...
drugace pa lahko samo priporocam


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
Fajn ti tole zloženko delaš
Mi dopade...

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: '74 VW 1303
dobro s 130°še krompirja ne spečeš, pa da bi motorju škodovalo
Na koliko km pa olje menjaš? Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.
Meni v caddyu, če ga tišim po avtocesti (beri se vozim po omejitvah) tudi zleze olje nekje med 120 in 130° pa ga pač malo pogosteje menjam. Je pa res, da tu ni treba olju hladit motorja..
Sem te že letos hotel fehtat za eno vožnjo, pa me je vedno kaj zmotilo. Za naslednjo sezono bi se pa že kar predprijavil ker me res zanima, kako dela ljudska tehnika, če jo naviješ

Na koliko km pa olje menjaš? Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.
Meni v caddyu, če ga tišim po avtocesti (beri se vozim po omejitvah) tudi zleze olje nekje med 120 in 130° pa ga pač malo pogosteje menjam. Je pa res, da tu ni treba olju hladit motorja..
Sem te že letos hotel fehtat za eno vožnjo, pa me je vedno kaj zmotilo. Za naslednjo sezono bi se pa že kar predprijavil ker me res zanima, kako dela ljudska tehnika, če jo naviješ


Re: '74 VW 1303
Sploh ni problem da bi se olju kaj zgodilo, pač ti bloki naj ne bi dobro prenašali višjih temperatur. Olje pa naj bi se menjavalo na 5k km, če maš pa dodatni filter (ki ga imam) pa malo več. Itak ne naredim niti tolko v eni sezoni, na začetku sezone se zamenja pa drži do naslednje. Noter pa gre Valvoline VR-1 10w60, ki ma edino pri nas dobavljivo olje dodatno dosti cinka za zaščito drsnih (flat-tappet) dročnikov pri močnejšem ventilskem sistemu, kar bi moj z dvojnimi tršimi ventilfedrami in težjimi cromoly štangami naj že bil.
Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš
Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš


- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: '74 VW 1303
Za šankomTine wrote:
Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš


Re: '74 VW 1303
Tine : vidim da si nastudiral tudi z oljem
hvala za namig ( ga bom se jaz stestiral )
drugace sem pa jaz vcasih vozil se selenia racing 10- 60 v nissanu 200 sx (1.8T), sem tega mislil dat noter v bimercka pa me je prodajalec (kolega) preprical naj poskusim motul .. hmmm

drugace sem pa jaz vcasih vozil se selenia racing 10- 60 v nissanu 200 sx (1.8T), sem tega mislil dat noter v bimercka pa me je prodajalec (kolega) preprical naj poskusim motul .. hmmm

Re: '74 VW 1303
Ja to je sicer res, ampak takrat ko je bilo to predpisano so še bli kamni not v olju ko si kupil novo kantico ... danes je kvaliteta olj bisveno boljša in se lahko pomoje ta interval brez skrbi podaljša.Ježek wrote:Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.
Niti niso ti motorji toliko ranljivi kot bi si človek predstavljal, je blo na kakih avtih pri servisu treba tud z izvijačem pikat not, da je začelo tečt olje ven pri čepu ker je bilo tak gosto nad pokrovom .. sploh razno razne najdenke izpod kozolcev ipd ... in so po menjavi in servisu nardili še x brezskrbnih kilometrov ..
Sicer pa kot pravi Tine .. pri kilometrih ki jih delajo ti avti si že dober če enkrat na leto menjaš

O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: '74 VW 1303
Nja.
Zadnja leta je situacija nanesla, da je ta moja igracka naredila zelo malo kilometrov (vsako leto so me na tehnicnem sprasevali, ce stevec pravilno kaze; letno par deset cifer visja stevilka), zato je padla odlocitev, da ji poiscem novega skrbnika. K sreci so se nasle dobre roke, kjer bo avto videl vec akcije in tudi nadaljne posodobitve.
Adijo, lubica.
To pa ne pomeni, da zapuscam oldskul svet, in cas bo, da zacnem pacat drugo zgodbo, ki ze nekaj casa zori v moji buci. Stay tuned!
Zadnja leta je situacija nanesla, da je ta moja igracka naredila zelo malo kilometrov (vsako leto so me na tehnicnem sprasevali, ce stevec pravilno kaze; letno par deset cifer visja stevilka), zato je padla odlocitev, da ji poiscem novega skrbnika. K sreci so se nasle dobre roke, kjer bo avto videl vec akcije in tudi nadaljne posodobitve.
Adijo, lubica.
To pa ne pomeni, da zapuscam oldskul svet, in cas bo, da zacnem pacat drugo zgodbo, ki ze nekaj casa zori v moji buci. Stay tuned!
