Ker so bili bobni zadaj zaradi ročnega nastavljanja bližine oblog in vizuelne neprijaznosti že od nekdaj na listi za odstrel, se je to tudi zgodilo.
Po kosih se je nabral material za predelavo disko bremze zadnje akse:
"Stari" sistem, star par 1000 kilometrov, je zgubil dom:
Nadomestil ga je adapter za čeljust:
Čezenj pa se je poveznil disk in želela zmontirat čeljust. Ampak! Ker je vseskupaj aftermarket sestavljanka, je bil izpušni lonec napoti desni čeljusti:
Rešitev je bila krajšanje lonca in premestitev vpetja izpušnega sistema. Fleks v roke, švasaparat pod pazduho in gasa:
Zadeva se je zmontirala, postopek ponovil še na levi strani, po montaži novih vodov zavorne tekočine in pletenic za ročno zavoro je zadeva zgledala spodobno:
Po začetnih porodnih težavah z odzračevanjem in smešnim občutkom na stopalki so se sedaj po dobrih 1k km ploščice že dodobra vsedle, čeprav občasno še vedno zasledim sledove zraka, ki pa mislim da bi znal ostat še kje v sprednjem sistemu. Si bom pa ta troubleshooting najverjetneje pustil za naslednjo sezono, preostale lepe vikende pa bom raje zakuril za volanom kot pod njim.
