-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 14 May 2015, 06:48
Ježek wrote:Pozdravljen, tega avta se pa spomnem, pred leti sem pripeljal kolega po tisto rdečo S13. Sej sem prav seštel ane?
Lepo je videt da je v uporabi

torej ti pa si tisti z unim pickup golfom 1 ?
prav si sestel stima, matematika - odlicno sedi 5
a je kolega ze koncno porihtal pleh na s13?
-
Ježek
- Posts: 393
- Joined: 02 Sep 2012, 15:49
- Avtomobil: vwvwvwvw
Post
by Ježek » 14 May 2015, 18:02
On je Caddy, ne golf
Nevem kaj čaka, ma že celo večnost avto na klocnih pred hišo. Sej, ko zaklučim moj projekt ga bom začel pospešeno spodbujat, da se še letos kam premakne. Se mi zdi, da je tudi na ta forum prijavlen, ampak silvije ni predstavil, ker je malo prenova za tu

-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 15 May 2015, 07:09
ups .. OK, Caddy ... nisem na tekocem glede tega, sam a ni kabina pa cel sprednji del golf 1 ? pa pol pac ostalo zadaj ? ampak ja ..
tista s13 - 200 sx pa je letnik 1991 al 1990 ? sem ze malo pozabil, tak da ni taaaak hudo novo, je pa na meji za oldcshool...
a na tem forumu ni nobenega z E30 ?
-
Ježek
- Posts: 393
- Joined: 02 Sep 2012, 15:49
- Avtomobil: vwvwvwvw
Post
by Ježek » 15 May 2015, 18:20
hehe sej ni panike. Ja, sprednji del je povsem enak kot 5vratni golf1, zadaj pa so našvasali prikolico, od katere je prevzel vozne lastnosti
Nekaj nas je, ampak so e21 bol v stilu tega foruma

-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 15 May 2015, 19:24
ti si z e21 na varni strani alp kar se popularnosti tiče, se pa čuti nekaj odpora do 85-90 letnikov ponavadi tle


-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 28 Sep 2015, 09:20
tak... malo update
ze nekaj casa me trgalo da bi nekaj poizkusil z mojim oldijem, in zadeva se je malce vlekla, saj vsi vemo kako je to vsakodnevni opravki, ampak koncno se je izslo, in je tudi ze mimo
za projekt sem najprej rabil eno masino, staro m10b16 stock, ker nisem zaupal prvi svecki (bila je cela umazana, sem preventivno masino odprl - se dobro da sem jo) in pol so sledili posegi... najboljse da komentiram s slikami...

- stara M10b16 kilometrov hmm ne vem 200000 ? skratka potrebno ciscenje

- stara ORIGINAL masónica ven in porstor za novo (staro) m10

- pase kot ata na mamo

- prirobnica T25 .. ja to je bila moja zelja poizkusit mali boost TURBO na stock masinci :) in pa EGT iz enega starega letala instrument letnik 1972 - VDO fluginstrumente, frankfurt am main

- za turbo rabis neko povezavo do izpuha, ker sem zelel obdrzati cimvec stock sem moral pac narediti CUDN downpipe

- ker ima turbo samo eno cev, prvi del izpusnega sistema pa 2 rabim ene hlace

- in pol celi frankenstein downpipe

- pa se namontiran izpuh z turbicem turbo je KKK k16 echter deutscher

- ker bi se standard solex didta polulal ob nadtlaku, sem bil primoran zamenjat fergi za solex 32dis in prirediti dovod zraka ( i like aliminium)

- vecji pritisk zraka .. pomeni vecji pritisk benza... predelava na elektro crpalko z rucklauf
Last edited by
zegler on 28 Sep 2015, 09:31, edited 1 time in total.

-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 28 Sep 2015, 09:29
nadaljevanje ...

- ha ha .. ja prav se vidi .. uporabil sem odtocne cevi, VEM ampak enostavno sem zelel cimprej stestirat ce zadeva SPLOH spila .. in ja te cevi ocitno brez vecjih tezav zdrzijo 0.6 bar nadtlaka :)
in pol hja po kaksem tednu preganjanj in testiranj se je moralo zgoditi, tega sicer nisem pricakoval, sem bolj mislil da bo stopilo kaksen bat ali pa svecko, ampak mislim da sem nardil zacetnisko napako in sem verjel kar je pisalo da je ta dihtunga prava za mojo masino, kljub skeptiki pri montiranju se je na zacetku dobro drzala

ampak ja, beli dim v vzvratnem ogledalu me je nasmejal

- pihnilo na vseh 4 ih cyl ? zdaj iscem boljso dihtungo z pravimi fiji torej ker je 1.6 mora bit 86 mm ne pa 90mm .. na setu pa pisalo da je za m10b16 - m10b20 (kar ni logicno)

-
grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Post
by grega983 » 28 Sep 2015, 11:28
Je kaj haska od polža ?
Kako je s kompresijo ?
Vodni hladilnik je original ? Oljni hladilnik ?
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
-
L4UK0
-
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 28 Sep 2015, 16:24
Uf bravo za podvig! Še več detajlov...a je tole letelo...

-
Anzee
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
-
Contact:
Post
by Anzee » 28 Sep 2015, 18:47
U hudo, cestitke, koncno se je nekdo lotu nekaj takega
Ja,dej mal vec napis kaj pa kako

je bistveno drugace za vozit?