BMW E21 327i (dolomiten reportage)

User avatar
Tin
Posts: 12
Joined: 27 Apr 2014, 23:34
Avtomobil: bmw e30

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by Tin » 23 Sep 2015, 12:56

logično da daš povratno cev v bljižino dovodne,torej zraven plovca....
če se boste na takih stvareh delali študije se boste bolj malo vozli,sicer pa internet prenese vse,praksa in ure v delavnici pa so velikokrat čisto nekaj drugega..

@zegler: pojdi raje malo šraufat :D 95% e30 ki sem jih delal so bile fergazerji če bi za vsako delal take študije okoli povratnih vodov bi zdajle vrjetno bil star že 160let ;)
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by stony » 23 Sep 2015, 13:55

Ker vidim da lastniki bavarcev imate probleme z povratnim vodom in kam ga spelat, bom požrtvovalno ponudil svoj kesl in lahko vsi speljete v njega. Zastojn :!: 8-)
User avatar
L4UK0
Posts: 3143
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by L4UK0 » 23 Sep 2015, 22:11

stony wrote:Ker vidim da lastniki bavarcev imate probleme z povratnim vodom in kam ga spelat, bom požrtvovalno ponudil svoj kesl in lahko vsi speljete v njega. Zastojn :!: 8-)
Legendary! :lol:
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by zegler » 24 Sep 2015, 08:42

@tin .. ja nic ne recem .. e30 ima zelo drugacen tank od E21 .. pa saj nima veze .. glavno da se dela ... :)

@croma .. evo to rabis ce se nimas, E21 je pac mala specifika glede tanka, v bistvu kot ves ima dva tanka in pol se benz pretaka iz enega v drugega po cevi nekje 50 mm s katerim je povezan .. zato ima okoli sesalnega dela v tanku neke vrste prekat (pisker- visok nekje 100mm in premera 300mm) in ta ima cist na podnu nekaj mali takticnih lukenj, ravno zaradi pretakanja goriva med voznjo.. zato mora bit dovod goriva v ta pisker.... in to cim blizje podnu, kajti ce je samo zgoraj tece v ta pisker pol se pri zavojih benz ne stece v ta pisker ampak zunaj njega in pol posledicno tvoj wallbro z 250 litri na uro tisti pisker sprazni prehitro da bi skozi luknjice na tleh pritekel nazaj v pisker ...

sori za kompliciranje, oz dlakocepljenje, ampak si sam potozil, da ti v desnem zavoju trokira .. to je lahko razlog ker vsa ta zadeva je v desnem tanku in pol je tak logicno. desni zavoj - benz gre v levi tank in pol...

pol bos lazje lovil e30 na roglo :) - mogoce celo ona tebe :)

skratka naj ti tin nardi nekaj temu podobnega... ali pa kupis od enega inspritcerja komplet zadevo, nova je okoli 150 EUR .. jaz sem pac tako nardil ...
Attachments
rucklauf2.jpg
rucklauf1.jpg
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by pero27 » 24 Sep 2015, 13:36

no, evo, narjeno tako kot je treba, o tem sem govoril, kapo dol
včasih se splača "5x zmerit pa 1x rezat" pa je potem narjeno tako kot se zagre
sploh ker mi avte rihtamo za na dolgi rok, ne za mal vozit pa prodat čez 2 leti in ni nič škoda, če za kakpno tako stvar porabiš 3x več časa, sej šraufanje je tričetrt veselja ;)
a drgač je kakšen poseben razlog da nisi tega sestava kar na pokrov motiral?
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by zegler » 25 Sep 2015, 09:06

pero27 wrote: a drgač je kakšen poseben razlog da nisi tega sestava kar na pokrov motiral?
ja .. ko vzames celi assembli ven pa vzames tisto narazen kje bi lahko montiral, pol vidis ene 3 tanke zicke kot las (geber za nivo benza) , in tam si nisem upal mrdat z bormasino pa svasat ? raje ne :) pa ko je vse skupaj sestavljeno je taki fini filtrcek in ni misljeno za tako velik pretok, pomojem bi plovec lagal. Mogoce spet prevec kompliciram ... tak zgleda ko bos razstavil

drugace pa @Croma - sori da sem tak zabluzil v tvoji temi.. bom pri svojem kanarinerju malo objavil stvari kaj sem vse se spilal na stock 1.6 masini :)
Attachments
geber.jpg
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 25 Sep 2015, 09:10

eh ni panike, bomo probal tvojo idejo če bo dovolj za moje G sile v ovinkih.

drugač pa förderpumpe pa en vmesn tank, drugo leto planiram obisk na parih dirkališčih pa bo treba še kak detajl porihtat.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 09 Nov 2015, 09:49

Image

Image

Image

sezona zaključena, brez defektov, upam na isti izkupiček v 2016 !

v decembru pa dolgo pričakovana obnova, barvanje in pa spomladi standalone ter N konjev več.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by zegler » 09 Nov 2015, 10:19

hja lepota 8-)

btw .. kolk mas ti fi auspufa pod zadnjim mostom ? a dostkrat kaj zahaklas ? :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Post by croma_man » 09 Nov 2015, 10:28

ne zahaklam nikoli, edino kar je sporno je volanska letev ki je spredaj v isti višini kot spodnji strut pa včasih iskre letijo za mano...zadnji del pa nikoli ker je itak najnižji del med kolesi.

avspuh je pa 6/2/1 kolektor od supersprinta, srednji lonec fi 65, do mosta fi 65, zadaj fi 50 v 2 lonca.
Post Reply