-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 04 Feb 2011, 00:01
Vprašanje: kako za vraga dobiti polosovine ven?
Na moji sem odšraufal tiste 4 vijake ki držijo vse skupaj, in je šlo lepo ven....na drugi aksi sem naredil isto in se že 2 dneva matram in ne gre...
Kakšen nasvet al moram klicat Anzeeja?
-
samo p
- Posts: 176
- Joined: 21 Jan 2011, 20:42
Post
by samo p » 04 Feb 2011, 07:28
Če odšravfaš tiste 4 vijake mora ziher it ven. jaz sem si naredil utež in na koncu zavaril kos pleha z dvema luknjama da sem utež pritrdil na dva stojna vijaka(za kolo). Potem pa samo zbiješ ven. Mora da ide
lp
-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 07 Feb 2011, 10:13
itak ma mora ven, jst sm se pa zadeve lotil takole;
najdu sm dva zelo dolga šrauga M10, dvakrat po pou metra, en konec sm dau skozi dve lukne ki so pri vijakih na polosovini,
ta drga dva konca pa sem prišraufal na en kos železa dolg 10cm, nato sem pa s kladvom tolkeu po tem železu, če si ne predtavljaš najboljše poklici me
;P
-
JBezek
- Posts: 259
- Joined: 22 Jan 2011, 00:29
- Avtomobil: Kadett C Coupe
-
Contact:
Post
by JBezek » 07 Feb 2011, 12:21
Da, rabiš navojno palico. Ni draga.

-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 07 Feb 2011, 17:03
Sem našraufal gor eno staro feltno in tolkel po njej...je šlo ven

Konec tedna peljem peskat, potem pa pobarvat, skupaj sestavit in nazaj na cesto! Jeeee

-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 10 Feb 2011, 02:00
Evo, izpiti mimo, in danes se je spet malo premaknilo v garaži

Vse pripravljeno da peljem jutri peskat, potem pa samo še sestavljanje! Papi, daj povej kje si ti vse iskal tisti semering, da takoj izločim par trgovin

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 10 Feb 2011, 09:47
L4UK0 wrote:Evo, izpiti mimo, in danes se je spet malo premaknilo v garaži

Vse pripravljeno da peljem jutri peskat, potem pa samo še sestavljanje! Papi, daj povej kje si ti vse iskal tisti semering, da takoj izločim par trgovin

ma po moje se lahko zmeniva da ti ga jaz prodam, ker je zelo malo rabljen, 1 teden.
Jst mislim drugi teden menjat akso.... Sej to da en semering prekladamo se sliši malo čudno, vendar se ga težko dobi....
-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 10 Feb 2011, 11:13
Zakon! Vzamem!

Boš kaj v lj v prihodnjem tednu?
-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 07 Apr 2011, 09:04
Še ena zanimivost: koliko se pri vas kaj segrejejo akse med vožnjo? Jaz sem se včeraj vozil kakšne 3/4 ure, potem pa z roko malo preverjal bobne, diske itd...no na differencialu zadaj sem KOMAJ lahko roko gor držal

-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 07 Apr 2011, 09:12
L4UK0 wrote:Še ena zanimivost: koliko se pri vas kaj segrejejo akse med vožnjo? Jaz sem se včeraj vozil kakšne 3/4 ure, potem pa z roko malo preverjal bobne, diske itd...no na differencialu zadaj sem KOMAJ lahko roko gor držal

ne se jebat, bom danes preveru ko pridem domou

sej ta varjanta da imas original dif tudi s motorjem 2.2 v startu zgleda ok,
sam se bojim da jih bos pogosto menjeval......
