še v digitalni obliki, se pa da pot seveda podaljšat ali pa skrajšat
dan 1 :
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... kYSLltBWEA
dan 2 :
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... jK2z9VA2SM
dan 3 :
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... vPFTw2hJuw
dan 4 :
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... QvDasHY8yM
dobri nasveti če se kdo odpravlja :
- večji hladilnik vode ali komplet iz aluminija
- obvezen hladilnik olja
- električni ventilator za hlajenje vode (da ga lahko na tipko prižgeš)
- brake upgrade
- rezerve goriva ne rabiš ker je pod vsakim prelazom sigurno kakšna črpalka, sicer imajo scanje od zluftanih 95 oktanov ampak ok
sicer sam nisem mel nobenih težav, ampak ko si v hribu v koloni za avtobusom, se zna čuda zgodit, pa tud pri spustih iz prelazov znajo hitr bremze it, ker niso to ravno kratke ture. Tudi pri normalni vožnji v hrib se lahko kar hitro zgodi kakšno pregrevanje, če ga pa priganjaš pa še toliko bolj, za referenco sem imel večino prelazov temperaturo olja cca 120-130 stopinj, najhujše preganjanje pa 150.
to so samo dobronamerni nasveti za brezskrben trip.