
BMW 2002 1975 ALPINA

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW 2002 1975 ALPINA
vzaneš kantico od kakšenga fensi olja .. pri vrhu iz strani zvrtaš luknjo premera cevi ki gre iz oduška in to cev zarineš do dna ..na čepu zvrtaš drugo luknjo in v njo zariješ drugo cev ,katere ostanek spelješ nekam proti vozišču 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Je bila ideja, dokler nisem kupil originalnega ohišja zračnega filtra. Potem ta zasede en kup prostora, in pa da speljem oljne hlape drugam in mi na ohišju zračnega filtra ostane en lulček ki štrli ven brez priključene cevi je no go...DS71 wrote:vzaneš kantico od kakšenga fensi olja .. pri vrhu iz strani zvrtaš luknjo premera cevi ki gre iz oduška in to cev zarineš do dna ..na čepu zvrtaš drugo luknjo in v njo zariješ drugo cev ,katere ostanek spelješ nekam proti vozišču
Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Pa še tja gor na tisti lulček natakneš še eno cev in jo spelješ na mesto kjer se ne vidi, da je samo blindirana. 


Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Point je da je moj cilj vsega kar delam na avtu čimvečji približek zasnovi Alpine/BMW. Sepravi če je zračni filter se bo delalo na temu, da bodo vse cevke priključene kot je bilo zasnovano. Sem imel idejo, da cev speljem direktno kot original, na dnu preluknjam in blindiram konec ki gre v ohišje filtra. Eno cev pa od spodaj priključim in speljem dol do ceste. Ampak je bil problem ker bi mi ta cev bila napoti vodil plina ali trobentic...N0wak wrote:Pa še tja gor na tisti lulček natakneš še eno cev in jo spelješ na mesto kjer se ne vidi, da je samo blindirana.
Sedaj končni izgled je takle:

Cev držim v smeri, kjer se natakne na ohišje zračnega filtra.
Glede na originalen izgled Alpine je tole precej dober približek


Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Moja objava je bila mišljena kot štos... samjli na koncu pa to.

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Evo malce sem si oddahnil od vsega iskanja raznih kosov.
In sicer avto je sedaj nazaj skupaj...
Tasnila na menjalniku so se zamenjala, zamenjal se je ležaj kardana, vztrajnik se je podrejal in namestila se je debelejša sklopka. Ko se je zadeva podrla je se vidlo, da je en nosilec menjalnikške ročice fuč zato se je zamenjal, enako tudi stikalo za vzvratno prestavo.
Se je pa namestil tudi 123TUNE in razlika je ogromna.
Še ena slika s testne vožnje


In sicer avto je sedaj nazaj skupaj...
Tasnila na menjalniku so se zamenjala, zamenjal se je ležaj kardana, vztrajnik se je podrejal in namestila se je debelejša sklopka. Ko se je zadeva podrla je se vidlo, da je en nosilec menjalnikške ročice fuč zato se je zamenjal, enako tudi stikalo za vzvratno prestavo.
Se je pa namestil tudi 123TUNE in razlika je ogromna.

Še ena slika s testne vožnje

Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
fajn avto .. in JA 123 tune se RES pozna .. se na mojem 1.6 cist drugi avto.. priporocam vsem ki se uporabljate vertajlere ...
a mas usb verzijo ?
a mas usb verzijo ?

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Ja z usb je 123TUNE, navadni je pa 123ignition.zegler wrote:fajn avto .. in JA 123 tune se RES pozna .. se na mojem 1.6 cist drugi avto.. priporocam vsem ki se uporabljate vertajlere ...
a mas usb verzijo ?

Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW 2002 1975 ALPINA
tocno ja... saj sem pol tuhtalFR Wolf wrote:Ja z usb je 123TUNE, navadni je pa 123ignition.zegler wrote:fajn avto .. in JA 123 tune se RES pozna .. se na mojem 1.6 cist drugi avto.. priporocam vsem ki se uporabljate vertajlere ...
a mas usb verzijo ?



Re: BMW 2002 1975 ALPINA
Evo po dolgem času se spet javljam...
Z nekaterimi od tukaj smo se videli na e30 meetu. Once again super družba...
Pa da se malce navežem na meet, ko smo se vozili okoli se mi je zdelo da avto ne da čisto vse od sebe da ga nekaj matra... In ja ugotovil sem, da začasna cev(od filtra oljnih hlapov do stika z okoliškim zrakom) zlezla na pot vodilu za plin in so se lopute odpirale le cca 3/4. L-)
Po cca 300km odkar je nameščen filter oljnih hlapov se je ujelo toliko olja...

Glede na to da je cev, ki je bila med drugim odgovorna tudi za neodpiranje plina do konca, na koncu popolnoma nemastna štejem to kot uspeh.
Med vsem delom za faks se je našlo tudi nekaj časa, da sem izrisal in dal izrezat nosilec filtra in tlačnega regulatorja bencina, ki sem ga moral prestaviti, ker je na poti zračnemu filtru.
Nekako tako je izgledal pred vgradnjo...

Po vgradnji v avto pa sedaj takole nosi omenjeno zadevo...

Našel sem tudi velike filtre, ki jih BMW ne dobavlja več in tako je bilo testno nameščena tudi celotna zasedba ohišja, nosilca in filtrov.
Ko bodo narejene modifikacije na nosilcu, bosta ohišje in nosilec odšla na peskanje in novo barvo. Za pokušino pa dodajam tole sliko

Ker se po učenju zvečer prileže užitek sem se odpeljal malo na vožnjo okoli, je objektiv ujel tale prizor ob sončnem zahodu...

Komentarji in kritike zaželjene...
Z nekaterimi od tukaj smo se videli na e30 meetu. Once again super družba...
Pa da se malce navežem na meet, ko smo se vozili okoli se mi je zdelo da avto ne da čisto vse od sebe da ga nekaj matra... In ja ugotovil sem, da začasna cev(od filtra oljnih hlapov do stika z okoliškim zrakom) zlezla na pot vodilu za plin in so se lopute odpirale le cca 3/4. L-)
Po cca 300km odkar je nameščen filter oljnih hlapov se je ujelo toliko olja...

Glede na to da je cev, ki je bila med drugim odgovorna tudi za neodpiranje plina do konca, na koncu popolnoma nemastna štejem to kot uspeh.
Med vsem delom za faks se je našlo tudi nekaj časa, da sem izrisal in dal izrezat nosilec filtra in tlačnega regulatorja bencina, ki sem ga moral prestaviti, ker je na poti zračnemu filtru.
Nekako tako je izgledal pred vgradnjo...

Po vgradnji v avto pa sedaj takole nosi omenjeno zadevo...

Našel sem tudi velike filtre, ki jih BMW ne dobavlja več in tako je bilo testno nameščena tudi celotna zasedba ohišja, nosilca in filtrov.
Ko bodo narejene modifikacije na nosilcu, bosta ohišje in nosilec odšla na peskanje in novo barvo. Za pokušino pa dodajam tole sliko


Ker se po učenju zvečer prileže užitek sem se odpeljal malo na vožnjo okoli, je objektiv ujel tale prizor ob sončnem zahodu...

Komentarji in kritike zaželjene...
Alpinas were always posh hot rods!
